Tug & Salvage Parade Rotterdam

Hoi Martin,

ik heb het zelfs nog beter, op het uur video is bijna de gehele ASD show te zien, was soms erg lastig om te maken want er was zo veel te zien :lol: Ik heb er ook diverse foto's van.

Ik ben van plan om beide voor de liefhebbers te gaan branden. Als alles goed gaat zullen van het weekend de originele klaar zijn en kan het kopieëren beginnen.

André

Vriendjes worden Andre???

Ik ben niet in Nederland en baal dat ik de show heb moeten missen.
Ik houme aanbevolen voor de DVD en/of CD

ciao,
Ronald

Hoi,

ben momenteel zo ver dat ik de video op DVD heb staan en de foto's als diashow op CD.
Je kunt ze dan bekijken via de computer of DVD speler met TV.

Ben nu alleen aan het overleggen of ik de foto's ook los op een DVD zal plaatsen, het zijn namelijk 342 foto's met een totaal aan 840 MB. Voordeel is dan dat je ze op je computer erg mooi kan vergroten voor details te bekijken.

Nadeel is dat de kosten dan iets oplopen.

Laat eens horen wat jullie ervan vinden, DVD en CD- diashow en een extra DVD voor de foto's of een andere combinatie.

André

kan je de video en de foto's niet samen op 1 dvd branden??
of anders een dual layer dvd(geloof iets van 8.5gigabite)
of is het daar allemaal te veel voor??

Nog 1tje dan :P

normal_SLP9.jpg

Rotortug Magic ( Kotug ) ( variant met 3 schottels, 1 achter en 2 voor )

Andre ik geef de voorkeur aan de optie met extra dvd, waar de losse foto's opstaan. Ik denk dat dual layer wel leuk is maar voor dit inderdaad een te dure optie :offtopic: ben zelf ook veel bezig met branden van DVD's en moet zeggen dat ik nog niet zo kapot ben van de dual layer dvd's maar goed dat hoort in een ander forum thuis :D :ontopic: .

Ik ga straks een weekje op vakantie maar mocht er voor een andere variant worden gekozen is mij ook best :wink:
IK lees het wel

Gr. Martin

Hoi,

Dual layer DVD is inderdaad een optie, maar die moet ik dan wel extra gaan inkopen daar ik die niet op voorraad heb liggen, ze zijn daarbij niet erg goedkoop :roll:

Laten we de reacties even een paar dagen afwachten en dan beslissen wat we willen.

André

Dat met een Dual-layer DVD kan ook duur worden schijnt nogal wat uitval te zijn wat niet aan de brander ligt maar aan de schijfjes.
Dat is wat ik er van gehoord heb bezit wel een dual brander.

Hallo,

Ben hier ook zeer geïntereseerd in andré,en ik geef ook de voorkeur aan de optie met de extra dvd met de losse foto's er op.

:lol:

Mijn bus staat er ook bij zie....het is de 6 foto. en dan links onder aan.
Hij is Rood :oops:

Dus een bewijs dart ik er ook ben geweest. :lol:
Was heel al die slepen boten van verschillende type's.

normal_slp8.jpg

Dit wil volgens mij André ook op zijn Smit Sibirië of niet Andé??? 8O :lol:

Jammer dat ik er niet ben geweest...

Groeten Justinb

Hoi Justin,

zo erg hoeft niet maar wel in die richting ja :lol: :lol:

Even voor de liefhebbers: Ik zal er een dubbel DVD serie van maken met op de ene de video en op de andere de foto's, zal die aanvullen met nog andere foto's die ooit gemaakt heb zodat het zich wel loont :lol: .
Denk dat de voorkeur uit gaat na het meenemen van de DVD naar de werkschependag, scheelt weer wat in de verzendkosten :lol:

Wie niet naar de werkschependag komen kan stuur ik ze wel op

André

Back