Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dag Bart, Ik heb zo een skynavigator indertijd nog via de site www.skynavigator.ch gekocht , verder gebruik ik de software voor mijn Mio168 PDA via seriële aansluiting dus ik heb geen Bluetooth dit laatste is dan wel interessant om dat je die kabel niet hebt rond hangen naar je Pocet pc. Parameters die je kunt instellen, die je dus wilt zien of horen daar zijn vier vensters op je PPC 1 Thermal, 2 Gliding, 3 Towing, en 4 evaluation je kunt de vensters wisselen tijdens het vliegen via je zender door voorbeeld een 3 standen schakelaar aan een menu te koppelen stand 1 Slepen in stand 2 Speed en 3 thermiek dit als voor beeld, dit is interessant als je alleen staat te vliegen. Verder gebruik ik een USB to RS232 om de gps uit te lezen dit word dan als IGC formaat opgeslaan deze data’s importeer ik in SeeYou Naviter - Home het PC programma. Je kunt ook strepla5 gebruiken dan is er nog een plug in voor Google Earth http://www.ywtw.de/igcsim.html deze is gratis je hebt hier.NET 2 voor nodig als het al niet installeert is kun je het daar ook downloaden via een link.NET 2 Altitude ' 0 MaxAltitude ' 1 RelAltitude ' 2 MaxRelAltitude ' 3 StartAltitude ' 4 ZielAltitude ' 5 Speed3DKurz ' 6 Speed3DLang ' 7 MaxSpeed3D ' 8 Speed2D ' 9 VarioKurz ' 10 VarioLang ' 11 MaxVario ' 12 Gleitwinkel ' 13 Flugzeit ' 14 Restzeit ' 15 Aufgabenzeit ' 16 TimeToZiel ' 17 DistToZiel ' 18 DistToNext ' 19 Runden ' 20 dSinken ' 21 KursZeit ' 22 KursAltDiff ' 23 dSpeed ' 24 dGleiten ' 25 WindKomp ' 26 KursIndex ' 27 Strecke ' 28 TotalStrecke ' 29 AufgSpeed ' 30 StartZeit ' 31 UhrZeit ' 32 VarioTEK ' 33 TAS ' 34 Wind ' 35 WindQuality ' 36 WindKomponente ' 37 TSteigenAlt ' 38 TSteigenVario ' 39 AktSteigenAlt ' 40 AktSteigenVario ' 41 KursDiff ' 42 KursTo ' 43 Distanz ' 44 Daar bij komt dan nog, Impuls 1 en 2 van je ontvangers accu 1, 2 & 3 ontvanger.
Michael
Hier hebt je dan een IGC file die uit de U-Blox GPS logger gelezen is, ventus 2cx_6m.igc deze kun je in SeeYou of IGCGeflight laden en de vlucht bekijken.
Link: ventus 2cx_6m.igc