tunen rc auto

Tja... Wat is echte modelbouw?? Persoonlijk denk ik dat de auto van Vince best wel eens een leuk bakkie kan worden. Voor diegene die mij nu voor gek verklaren, kijk eens in het truckersgedeelte. Daar bouwen ze soms 15,- euro autootjes van de Aldi om tot begeleidings voertuigen. Het gaat er m.i. om dat iemand plezier heeft in de hobby.

Vince: Ik zou eens kijken hoe je de kap van de auto af kan krijgen. Meestal is dit d.m.v. een paar schroefjes. Hierna kun je de Kap spuiten, stickeren, of wat je maar wilt. Conrad verkoopt overigens goedkope led lampjes, die vrij makkelijk te monteren zijn. De achterzijde van je auto vraagt natuurlijk om een mooie spoiler. Deze zijn ook te koop...Moet je alleen even kijken wat de schaal (bv 1:10) van je auto is..

Succes!

Laatst bewerkt:
maak hier nou geen" ik ben beter als jij topic" van.

de 1 heeft zn prioriteiten ergens anders liggen.
Feit dat jij zo reageert kun je echt zien dat jij ook pas 14 ben, ondanks dat je al meerdere auto's hebt.

Tja... Wat is echte modelbouw?? Persoonlijk denk ik dat de auto van Vince best wel eens een leuk bakkie kan worden. Voor diegene die mij nu voor gek verklaren, kijk eens in het truckersgedeelte. Daar bouwen ze soms 15,- euro autootjes van de Aldi om tot begeleidings voertuigen. Het gaat er m.i. om dat iemand plezier heeft in de hobby.

Vince: Ik zou eens kijken hoe je de kap van de auto af kan krijgen. Meestal is dit d.m.v. een paar schroefjes. Hierna kun je de Kap spuiten, stickeren, of wat je maar wilt. Conrad verkoopt overigens goedkope led lampjes, die vrij makkelijk te monteren zijn. De achterzijde van je auto vraagt natuurlijk om een mooie spoiler. Deze zijn ook te koop...Moet je alleen even kijken wat de schaal (bv 1:10) van je auto is..

Succes!
bedankt ik had ook al een idee om bij conrad wat te bestellen.

Samoa orange is wel aardig :mrgreen:

audidriven_r8gt_orange_maxou-1.jpg

Denk dat ledjes minder stroom verbuiken als neon.. Er bestaan trouwens ook uitlaten met leds erin (tipje)

De kleur? Tja..Ik vind het getoonde oranje erg mooi. Kijk eens naar een two-tone combi met metalic blauw (ongeveer het blauw van de Subaru rally's) :mrgreen:

weer zo'n nutteloze post! het gaat niet om de leeftijd en wat alles kost.
Het is een hobby waar de 1 wel geld voor uit wil geven en de ander niet.

Ik ben ook 14 en heb een nitro racer en een kyosho dbx ve en een protech willy en een rovan baja 5b. OWNED. je kan makkelijk genoeg geld hebben op je 14de

Heeft de famillie het dan betaald? lekker gemakklijk.. Ik heb pas fun als ik weet dat ik er zelf hard ben voor gaan werken! Dan geniet je pas:cool:

jonge jonge jonge, lekker behulpzaam zijn julie, denk dat ik dit forum maar LINKS laat liggen als de reacties zo zijn hiero.

De groeten.

jonge jonge jonge, lekker behulpzaam zijn julie, denk dat ik dit forum maar LINKS laat liggen als de reacties zo zijn hiero.

De groeten.

Ach jank niet zo man. Het is maar internet.

#ontopic.

Neon moet je niet aan beginnen. Dat ziet er toch niet uit. :mrgreen:

Denk dat ledjes minder stroom verbuiken als neon.. Er bestaan trouwens ook uitlaten met leds erin (tipje)

De kleur? Tja..Ik vind het getoonde oranje erg mooi. Kijk eens naar een two-tone combi met metalic blauw (ongeveer het blauw van de Subaru rally's) :mrgreen:

Sorry dat ik mezelf even quote....Maar bij de ledjes vs neon waren we idd gebleven;)

Laten we gewoon verder gaan waar de topic starter om vraagt. nl advies voor zijn project...

Laatst bewerkt:
nu dan 2 dingen
ipv neon een led balk onderaan?
en voor het verven
moet ik de kap eerst licht schuren voor ik er met verf op ga zitten?
Woensdag avond komt de gekleurde versie waarschijnlijk online :)

Het is natuurlijk ook wat je zelf wilt he...Maar goed, persoonlijk zou ik led stripjes nemen. Voordat je gaat spuiten/verven eerst alle stickers verwijderen. Heeeeeeeeeeeel goed schuren met fijn schuurpapier....Schoonmaken/ontvetten...Afplakken (bv met Tamiya tape) en in hele dunne laagjes gaan spuiten.

Als je meer adviezen wilt...Tja...Kijk dan ook eens in het forumgedeelte "de spuitcabine". Daar staat het beter uitgelegd als ik nu doe;)

Kleine tip van hier uit: Wrijf je body op met rub compound of gewoon commandant. Hierdoor gaat je body superglimmen:mrgreen::mrgreen:

Edit: Je werkstuk hoeft echt niet woensdag al online te staan. Neem je tijd....Het resultaat wordt er veel mooier door..

Back