H hoiditbenik Guest 14 jul 2009 #1 ik zie wel een fotos van zelf ge maakte turbines en pulsje jet iemand een tekening kevin Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2009
M mkabel 14 jul 2009 #2 als 13 jarige zou ik daar nog niet aan beginnen. is nogal gevaarlijk spul met die hoge toeren en tempraturen
als 13 jarige zou ik daar nog niet aan beginnen. is nogal gevaarlijk spul met die hoge toeren en tempraturen
plotterwelt 14 jul 2009 #3 En je moet gereedschap hebben om zoiets te maken en er ook mee kunnen omgaan . En het nodige kleingeld . Dus snel vergeten zoiets. Mvg Johan
En je moet gereedschap hebben om zoiets te maken en er ook mee kunnen omgaan . En het nodige kleingeld . Dus snel vergeten zoiets. Mvg Johan
H hoiditbenik Guest 14 jul 2009 #4 plotterwelt zei: En je moet gereedschap hebben om zoiets te maken en er ook mee kunnen omgaan . En het nodige kleingeld . Dus snel vergeten zoiets. Mvg Johan Klik om te vergroten... heb alleen tekening nodig
plotterwelt zei: En je moet gereedschap hebben om zoiets te maken en er ook mee kunnen omgaan . En het nodige kleingeld . Dus snel vergeten zoiets. Mvg Johan Klik om te vergroten... heb alleen tekening nodig
joostt 14 jul 2009 #5 hallo dan zal ik als ik jou was eens aan rene witteman vraagen ik ken hem en hij bout ze zelf ook dus gr joost
hallo dan zal ik als ik jou was eens aan rene witteman vraagen ik ken hem en hij bout ze zelf ook dus gr joost