Turbine vlieglocaties?

Dag allemaal,

Ik ben benieuwd waar er word gevlogen met turbine aangedreven rc vliegtuigen.
Mag aannemen dat het niet zomaar overal word toegelaten.
Graag wil ik dit een keertje komen bekijken.

Bvd,

Robert

emcr

Hoi Rob.

Dan is de EMCR in Rozenburg het dichtste bij voor je, vaak zondags aan het jetten daar.
Er komen trouwens vliegers die véééél verder weg wonen dan jij turbine vliegen.

(Jitze was me voor :wink: )

Ger.

Jammer genoeg zijn de meeste interessante activiteiten op turbinegebied nu zo'n beetje afgelopen ivm het winterseizoen.

Het gewone vliegen is natuurlijk wel te bekijken!

aha, en je vliegt ook bij de AFC in Gorinchem?

Ik verwacht dat het voor jou het kortste is om in Rozenburg te gaan kijken: Elektronica en Modelbouwclub Rozenburg

naar wat ik begrepen heb wordt er daar op zondag gevlogen met turbines en af en toe ook op de maandag.

Nee ik vlieg nog niet in Gorinchem, maar het gaat er wel van komen.
Het vliegen fascineert me op dit moment behoorlijk, maar nog geen ervaring hiermee.
Sinds vorige week al wel in het bezit van een Calmato trainer, en een Futaba 8FG zender plus een simulator.
Wat het vliegen betreft ben ik startklaar, en zal dan ook binnenkort lid worden in Gorinchem.
Het vliegen met turbine lijkt me machtig om eens in het echt te zien, vandaar ook dit topic.
Voor een ieder die tot nu toe een reaktie heeft gegeven, mijn dank hiervoor.
Mochten er nog locatie's in Brabant zijn waar met turbine word gevlogen, dan hoor ik dat ook graag.

Grt,

Robert

De dichtsbijzijnde Brabantse club waar wel eens een turbine ronddwarrelt zit in Wijk en Aalburg

Oi,
Mees (die aan de andere kant van de rivier is gehuisvest)

Wat het vliegen betreft ben ik startklaar

Robert

Je bent altijd welkom in gorkum, ook als je nog geen lid bent.
Zelfs advies en eventueel invliegen is geen probleem, al gaan we er wel vanuit dat je daarna in elk geval wel lid wordt.

Bij de AFC vliegen we trouwens gas rechts, zou jammer zijn als je al een half jaar in een andere mode simt voor je bij ons komt ;-)

Tot op het veld, Theo.

Back