"TURN RIGHT" van Multiplex

Ja ja de nieuwe Easy Star komt eraan.

85628567.jpg


It comes with airlerons ,inovative carbon fiber engine mount and Permax
480 Brushless based on the easystar.

85791385.jpg


The wing pitch and the motor mount pitch is changed 3-4 degrees for top speed.

85791432.jpg

85791472.jpg

85791370.jpg

85791404.jpg

85791364.jpg

85795506.jpg
 
Milcoi zei:
It comes with airlerons ,inovative carbon fiber engine mount and Permax
480 Brushless based on the easystar.

Volgens mij zitten er al ailerons in Gerard.
 
inderdaad, !

alleen plaatjes kijken en maar half lezen en dan krijg je dat he.......... :D
 
Gewoon de normale kit maar dan geverfd en omgebouwd.
 
Is er niet een link naar dit model voor de specificaties?
Ziet er wel iets degelijker/serieuzer uit als de huidige EZ*.
Ben benieuwd :)
 
Omg 8O
Ik begrijp nu pas dat dit een model is wat iemand zelf heeft gemaakt :lol:
En ik maar Googlen voor meer info...
 
Zo te zien trapte iedereen hier in het geintje van Milcoi, overigens werd het kistje op RC Groups ook zo gepresenteerd ;)

Peter
 
ha :lol: ha :lol: ha :lol: ha.... ik was er in de eerste instantie ook ingetrapt :? . Wel een erg mooie aanpassing van de Easy Star. :wink:

gr.
Martijn
 
Zeker een mooie aanpassing.
Vooral de vleugels zien er erg strak uit.
Ben van plan om ook eens wat met die vleugels te gaan prutsen.
Kijken of ik die lift wat minder krijg.

gr. melvin
 
Ik heb een mail naar de maker van de Turn right gestuurd met de vraag wat hij allemaal gedaan had aan zijn EZ om er meer snelheid uit te halen.
Voor de geintreseerden hier zijn repply:

hi melvin,

to make the easy faster and not climbing you have to change the ewd , i have
some pictures of it in the fred. cut the upper lipp on top of the wing with
a razor blade and glue it on the underside.that you have a small wetch 5mm
in the rear and 0.5mm in the front and around 15cm long.

that will raise the wing at the back 5 mm and changes the ewd for fast
flying.

also the flatten out wings will help . i sanded just the small bumps on the
wing to cover it nice, its in the original thickness not thinner .

the angel of the motor can change also the climbing but that6 requires a new
motor mount , thats what i did out of carbon fiber spares.

and you need a brushless for power, i fly right now the cheep permax bl480
6d and it is fast.i made 140 kmh on my radar gun with that motor.

there is a elektro meeting somewhere in holland , downt know exactly where
and when, maybee i go down and bring the turn right.

sincerely
michael

Helaas kan ik hem niet volgen wat hij bedoelt in het begin.
Changing the ewd?
Hij snijdt ergens iets weg en plakt het weer terug..maar ik mis net even de juiste woordkennis om het te volgen.
Iemand die het wel volgt?
 
Instelhoek vleugel wijzigen, duidelijk te zien op de foto's op RC Groups....
 
Als ik het antwoord van die michael zo lees komt hij naar een electromeeting in ons land, alleen weet hij niet wanneer en waar. Ik vermoed volgende week in Nijmegen. Stuur hem nog een mail en spreek met hem dan daar af. Oh ja hij zou dan zijn turn right easystar meenemen.
 
Ik heb die tweak zelf ook gedaan en ik ben er zeker over te spreken.
Mijn EZ had zeer veel lift waardoor ik continue met mijn hoogteroer een heel stuk naar beneden getrimt moest vliegen.
Als ik snelheid won moest zelfs de stick er goed van te pas komen om die neus maar recht te houden.
Na deze tweak heb ik mijn hoogteroer neutraal staan en de lift is (zoals ik het ervaar) perfect.
Volgens mij is de snelheid ook wat toegenomen dus ik ben weer happy :)

Alleen hij heeft met een föhn ook nog eens zijn opstaande wingtips plat gemaakt.
Ergens in de EZ topic las ik dat iemand dit ook gedaan had.
Wat doet dit met het vlieggedrag van de EZ?
Ik denk dat je zowiezo stabiliteit verliest,maar wat win je ermee?
 
Back
Top