turnigy 2.4 ghz zender ervaringen?

Geen idee.

Verdiep je in de materie, in de zender kun je een heli maken en breken.

Er zijn 100en dingen die je fout kan doen, waardoor via via andere functies beinvloed worden..

Prima zender, zeker met de aangepaste ER9X software erop. De programmer kun je gelijk mee bestellen bij Hobbyking. Het is dezelfde als je gebruikt voor de quad. Of koop hem via ebay voor een paar euro. Ik heb zelf een stekker aan de zijkant zitten voor eenvoudig updaten van de firmware. Met de eePe software kun je ook eenvoudig modellen bewaren en bewerken op je PC. Het is even uitzoeken hoe de software werkt in de zender, maar als je het door hebt, dan is het super makkelijk en je hebt zeer veel mogelijkheden die je alleen bij de hele dure zenders tegen komt. Ik heb nog nooit problemen gehad met storing en ik gebruik de zender voor heli's, tricopters en quadcopters.

Danny

als nou kanaal 1 tot 9
9: bind batt
8: AIL
7: ELE
6: THR
5: RUD
4: GEA
3: PIT
2: AUX
1: AUX

Zou dit dan de volgorde zijn?
En hoe noem je elke servo?

De linker voorop:
De rechter voorop:
Achter de linker zit er nog 1:
En de staart servo:

Het lijkt mij dan dat op throttle de esc moet.

1. ail
2. elev
3. esc
4. rud
5. gear/gyro gain
6. pit
7. aux
8. aux
9. aux (pcm) bind/batt

Correct me if i'm wrong,.. :shock:

Dat zou heel goed kunnen Tijn..
Ik ben erachter dat er in mijn lipo's ook niet veel spanning meer zit vandaar dat de esc denkt bekijk het maar..
Ik ga nu eerst maar is mijn lipo's laden, maar bij de lader van hobbyking zat geen netvoeding..
gelukkig heb ik nog even voordat het beter weer word!:D

Ik ben erachter dat er in mijn lipo's ook niet veel spanning meer zit vandaar dat de esc denkt bekijk het maar...
Ik ga nu eerst maar is mijn lipo's laden,

VOOR je iets met je lipo's doet eerst ff dit doorlezen om ongelukken te voorkomen: wat-een-lipo-en-hoe-gebruik-je-die

maar bij de lader van hobbyking zat geen netvoeding..
gelukkig heb ik nog even voordat het beter weer word!:D

Let hier goed op dat je het juiste voltage voeding gebruikt!

Groeten

Laatst bewerkt door een moderator:
Back