Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Was toevallig op zoek naar een handleiding voor de turnigy accucel 6! Thanks ron! vooral dat hij nederlands is ideaal!
moet laden en na (hoeveel lading ???) moet ontladen?
Waarom wil je gaan ontlladen ?
Laden doe je die accu op 1C dus 2,2 amp.
Dat is DE manier om een LiPo meteen te slopen. Is jou dit verteld door een LiPo verkoper? Serieus nu: waar heb je die regel gelezen/gehoord?Omdat ik de batterij van de Ph2 om de 20 ladingen ook moet ontladen tot 6/7%????? ...
... Hoe kom je aan die waarde van laden 2.2amp ???
wat is 1c in deze ? is er ergens een regel ivm laden Lipo's ...
E-flight 101 by RCG member Ken Myers, will at least save you a ruined LiPo (or worse!), a burnt motor and a fried ESC:... Voor mij is dat allemaal nieuw
Dat is DE manier om een LiPo meteen te slopen. Is jou dit verteld door een LiPo verkoper? Serieus nu: waar heb je die regel gelezen/gehoord?
- Permanent bovenaan in het Accu & laad techniek subforum
-> Belangrijk/sticky: Wat is een lipo en hoe gebruik je die.- Modelbouw FAQ's - MBF
-> [FAQ] Accu's en laadtechnieken
-> Het laden en balanceren van LiPo accu's- Wat instructie-filmpjes voor omgang met LiPo's en laders
Accu's laden, gebruiken en bewaren - MBF
Hoe kom je aan die waarde van laden 2.2amp ???
wat is 1c in deze ?
is er ergens een regel ivm laden Lipo's
Voor mij is dat allemaal nieuw
hihi----om de standaard copy-past posts van Ron te ontwijken![]()
Dat het nieuw voor je is wil niet zeggen dat je het direct moet vragen. Dit is een vaak gestelde vraag en met de zoekfunctie is het antwoord snel te vinden. Een beetje eigen onderzoek is wel zo wenselijk om de standaard copy-past posts van Ron te ontwijken![]()