turnigy accucel-6 voeding?

Goedenanvond allemaal,

Ik wil graag een Turnigy accucel-6 kopen, alleen weet ik niet welke voeding erbij hoort:confused:

Weet iemand welke voeding ik erbij moet kopen, zodat ik hem op 220v kan aansluiten?

alvast bedankt,

Jacco

Even goed kijken wat de lader op z'n max vermogen aan wattage/ampére nodig heeft en daar zeker 2~3 ampére boven gaan zitten...

Bij een 50 watt lader zou ik voor minimaal 7,5 amp. gaan liefst meer , is ook altijd handig met het oog op de toekomst en de aanschaf van een grotere/betere lader ;)

Hallo Jacco,

Ik heb zelf twee van deze laders en ze zijn behoorlijk efficiënt in hun energieverbruik, dus als je alleen één Accucel-6 wilt voeden kun je volstaan met deze voeding:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : 12V 5A Power Supply $9.99

Denk je in de nabije toekomst meer laders nodig te hebben, dan zou ik zonder meer voor een zwaardere voeding gaan.

Ik ben ook begonnen met een 13,8V 6-8 A voeding, die je bij elke elektronika keten kunt kopen en na een half jaar stond ik weer in de winkel voor een zwaardere voeding...
Ik heb toen een Manson SPS9400 - 40A schakelende voeding gekocht, die kan mijn huidige aantal van zes laders op z'n gemak aan.

Op Marktplaats en eBay vind je af en toe goede voedingen voor relatief weinig.

Groeten, Jan.

Bedankt voor de reacties!
'k snap het nu helemaal, die voeding ga ik er dan ook bij bestellen.

groetjes,
Jacco

Back