Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zippy's zijn zeker niet slecht maar voor weinig geld meer heb je de turnigy's die net waar meer "C's" kunnes geven.
ikzelf vlieg nu met 6s tunrigy's 30-40C op mijn Trex 500 ESP en ze blijven goed koel en geven veel power, ze zijn wel splinternieuw...
Beste jaeneke,
Ik ben mij aan het oriënteren naar de aanschaf van zowel een Trex 500 ESP als natuurlijk de bijbehorende Lipo's. De 6s tunrigy's 30-40C; hoeveel mAh is deze? En als je het niet te gek maakt qua vliegen, hoelang kun je er dan mee vliegen?
Met vriendelijke groeten,
Jan-Willem
Alle FlightPowers heb ik weggegooid. Na zo'n 50 à 60 keer gebruik zijn die hopeloos slecht geworden, sommige (3S 2500mAh's) leverden amper nog de helft van de capaciteit, waren niet meer goed in balans te krijgen (lees één van de drie cellen was sneller leeg dan de andere twee) etc. Voor mij geen FlightPowers meer. :nooo: Ook nieuwe FlightPowers leverden bij extreme belasting met moeite 16C à 18C en werden lekker heet, meer dan hand warm. Op diverse fora wordt ook regelmatig geklaagd over de FlightPowers. Naar schijnt zijn hun nieuwe LiPo's beter van kwaliteit.amai dan heb ik véél geluk met mijn packs van turnigy(6s 3000mah), ik kan er even lang mee vliegen dan met mijn 5s flightpower 3200mah en ze worden véél minder warm én de maximum voltage waarde tussen de cellen is 0.012V zie ik hier op mijn lader + lipochecker...(dit is na een ontlading op de heli gemeten, bij het opladen zit er nog niet eens 0.003V tussen)
Er zit natuurlijk wel een flink verschil tussen een LiPo van Zippy/Turnigy en de gerenomeerde merken.
Alle FlightPowers heb ik weggegooid. Na zo'n 50 à 60 keer gebruik zijn die hopeloos slecht geworden, sommige (3S 2500mAh's) leverden amper nog de helft van de capaciteit, waren niet meer goed in balans te krijgen (lees één van de drie cellen was sneller leeg dan de andere twee) etc. Voor mij geen FlightPowers meer. :nooo: Ook nieuwe FlightPowers leverden bij extreme belasting met moeite 16C à 18C en werden lekker heet, meer dan hand warm. Op diverse fora wordt ook regelmatig geklaagd over de FlightPowers. Naar schijnt zijn hun nieuwe LiPo's beter van kwaliteit.
Wat betreft flightpower ben ik het helemaal met je eens, rommel. Maar hier:
Ben ik het niet mee eens. Zippy/Turnigy doen het net zo goed als alle lipo's van gerenommeerde merken, behalve mogelijk de nieuwe hyperions en/of flightpowers..
Het enige verschil, is de prijs.