Turnigy super brain met spektrum

Hoi, Ik wil een goede softstart op mijn HK450, dus zat ik te surfen naar de Turnigy Superbrain 40A,
nu lees ik zoveel negatiefs, vooral in combinatie met een spektrum zender.
Was dit alleen bij de eerste lading ?
Ook las ik dat het dezelfde zijn als een ander merk kingkong escs.
Gaan alle afgekeurde richting hobbyking of zijn die kingkongs ook zo verrot??
Bestonden de kingkong escs voor de Turnigy Superbrain`s ?
Ik durf geen Turnigy super brain te kopen, zonde van de 30 euro, maar erger nog zeer onveilig als de motor altijd gaat draaien ook met throttle hold.

Zijn er mensen die met een recente Turnigy Superbrain 40A in combinatie met spektrum succes hebben?
Wie gebruikt deze ESC?
b.v.d. groeten

Beetje laat maar hier vliegt de spektrum al tijden zonder problemen met de 40A super brain. Ik gebruk wel een aparte UBEC voor de zender. Maar het is wel zo dat de super brain een beetje overgespecificeerd is. Op de werkbank gaat hij al in de thermische protectie bij 25A continu, zelfs met apart UBEC!!!

Bedankt Mavlo, geen aanrader dus... Ik denkt dat ik de K-Force maar eens probeer anders binnenkort.
Ik vertrouwde het al niet, maar goed dat ik niet heb gekocht!

kijk eens voor een Hobbywing Platinum 40 Amp esc. te krijgen op ebay rond de 30 euro.

uitgebreide review van deze regelaar vind je HIERZO

Bedankt Mavlo, geen aanrader dus... Ik denkt dat ik de K-Force maar eens probeer anders binnenkort.

Als je hem als een 30A regelaar ziet, zal hij voldoen. Maar ik zou hem niet weer kopen inderdaad. Ook omdat hij eerst werd aangeboden alsof hij een switched mode regelaar had (veel efficienter). Maar het is gewoon lineair. Dus die koop ik niet meer.

Inderdaad die Hobbywing zal waarschijnlijk mijn volgende zijn. Mijn ervaring begint nu toch steeds meer te zijn dat goedkoop uiteindelijk snel duurkoop is.

Is die hobbywing platinum ook met het programmer kaartje van turnigy instelbaar ?
Of moet ik weer zo een extra kaartje kopen?

Is die hobbywing platinum ook met het programmer kaartje van turnigy instelbaar ?
Of moet ik weer zo een extra kaartje kopen?

Nee volgens mij niet. Je kunt hier een programmeer keert voor krijgen kost niet zo veel. Ook is er een programmeer box voor waar je zelfs ook de esc mee kunt updaten.

De Turnigy K-force 40A heb ik ook op m'n 450.
Ik kan hem je aanraden, heeft nog een vrij goede governor ook voor dat geld.

Back