Twinjet van Multiplex

Heeft iemand ervaring met de Twinjet van Multiplex?
Ik zou het graag van jullie horen. Welke elektronika zit er in?
Vliegt hij goed?
Iemand in oost-of west vlaanderen die hem heeft?
Zitten die motors erin gekleefd?
Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

Heel leuk kistje, vliegt prettiger dan de Microjet.
Met twee 400's beetje tam met 480's beter...
Motoren worden ingelijmd.
We hebben ze op de club ook met dubbel borstelloos gevlogen (loeihard) en 60mm EDF met brushless ;)
Multiplex komt overigens eind maart met de Funjet, iets kleiner en voor een motor.
Ook wel eens een Twinjet gebouwd met een enkel licht borstelloos motortje en een lichte lipo voorin, kon ook heel langzaam erg leuk!

Met een twinjet kan je inderdaad vele kanten op
je kan hem extra licht maken, met klappropjes zweeft hij zelfs redelijk.
of je kan er eerst een "rustig" funkistje van maken met 400-jes en dan later upgraden met 480 (race) motors...
greetz

Ik zou hem voorlopig met de bijgeleverde motoren vliegen,maar dan wel met lipo's.Welke lipo's zou ik best gebruiken?Eventueel dat deze dan later geschikt zijn voor de 480?

480 alleen bij Racers Edition!
De "gewone 400" Twinjet zit echter al een tijdje niet meer in het programma, alleen nog in oude voorraad te vinden...

Normaal heb je der inderdaad 2 * 480 bij insteken

Ik vloog de mijne met 10 sub C cellen, gaat echt goe, maar als je in Lipo's wil inversteren, das beter natuurlijk

Ik ga er mij eentje aanschaffen op de beurs in Dortmund.De 480 motoren zijn perfect voor mij.
Welke regelaar zou er dan inmoeten?
Is er dan nog ruimte voor een R700 ontvanger van Graupner.
En last but not least,welke lipo's?

Ik heb er ook mee gevlogen in het pre lipo tijdperk, ik vloog met de 480 bb race en dat trok een behoorlijke stroom, ik heb dus voor wat accu koeling moeten zorgen want een twinjet is net een thermosfles. Ik heb ook nog gevlogen met 2 X Mega 16/15/3 maar door de dikke vleugel ging hij niet veel sneller maar wel onbeperkt verticaal. Het klinkt ook wel lekker op een jetje die twee gillende motoren.

Back