Ik heb er verder ook weinig technische kennis van, maar ik denk even hard op.
Tussen de Regelaar en de Motor is er een 3fasen stroom, dus is die redelijk storingsgevoelig, omdat die HF is. Het lijkt me dus niet handig om die erg lang te maken.
Omdat de motoren altijd PWM aangestuurd worden, heb je eigenlijk altijd spanningspiekjes als je niet volgas/geen gas geeft. Dus die zijn ook HF. Die worden dus ook HF uit de accu gehaald. Daar zit wel een condensator tussen(standaard aan de voedingskant van een BL ESC) Dus die vlakt de piekjes ietswat af. Als je de draden tussen accu en regelaar langer maakt, kan het zijn dat die standaard elco niet genoeg is in de ESC, dan is het dus verstandig om extra Elco's te plaatsen.
logische gedachte?
Tussen de Regelaar en de Motor is er een 3fasen stroom, dus is die redelijk storingsgevoelig, omdat die HF is. Het lijkt me dus niet handig om die erg lang te maken.
Omdat de motoren altijd PWM aangestuurd worden, heb je eigenlijk altijd spanningspiekjes als je niet volgas/geen gas geeft. Dus die zijn ook HF. Die worden dus ook HF uit de accu gehaald. Daar zit wel een condensator tussen(standaard aan de voedingskant van een BL ESC) Dus die vlakt de piekjes ietswat af. Als je de draden tussen accu en regelaar langer maakt, kan het zijn dat die standaard elco niet genoeg is in de ESC, dan is het dus verstandig om extra Elco's te plaatsen.
logische gedachte?