Twister #1 DLG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een Twister 1 DLG liggen die niet veel gebruikt is.
En wil deze te koop aanbieden.

Gewoon compleet weg dus met servo's al ingebouwd.
Er is wat schade aan de staart en aan de vleugel.
De vleugel is keurig gerepareerd met glasdoek en schade is nauwelijks zichtbaar.

Staart zou in ideale setting vervangen worden, is netjes gerepareerd met glasdoek maar dit heeft wel wat gewicht toegevoegd. Tot slot moeten de stuurlijnen nog opnieuw getrokken worden met wat "vers" dyneema.

Ik zal nog foto's posten vanavond.
Vraagprijs in overleg.
Wel graag een realistisch bod.

Het model is in blauw zwart.
Met 4ghz compatible cockpit kap ( welke licht is opgespoten ook zwart )

Foto's:

Paar nieuwe dyneema lijntjes erin en hij is weer vliegkaar.
Ik heb er begin dit jaar in Januari een nieuw accu pack bij gekocht.
Zoals je ziet valt de shade aan de onderkant van de vleugel nauwelijks op.
Kan ik iemand blij maken met dit toestel?

3fd64660_l.jpeg

9f5feaa3_l.jpeg

e7369919_l.jpeg

3fd64660_l.jpeg

ALLE FOTOS:
Share.Pho.to | This photo set was shared via Share.Pho.to

1. Misschien heb je meer belangstelling in het vraag en aanbod gedeelte?
2. Als je 80 euro een onzinbod vindt, zet er dan een vraagprijs neer, dan weten mensen waar ze aan moeten denken.
3. Zet er ook bij wat een nieuwe staart kost of vervang deze zelf zodat je achteraf geen praat krijgt.

1. Misschien heb je meer belangstelling in het vraag en aanbod gedeelte?
2. Als je 80 euro een onzinbod vindt, zet er dan een vraagprijs neer, dan weten mensen waar ze aan moeten denken.
3. Zet er ook bij wat een nieuwe staart kost of vervang deze zelf zodat je achteraf geen praat krijgt.

Zou zeggen rond de 400 euro inclusief alle servo's!

De staart is met licht glasmat gerepareerd en netjes opgeschuurd, verder zit er alleen onder op de vleugel een klein beetje schade dit is ook netjes gerepareerd zoals te zien op de foto's. Verder geen schade aan de romp model is in keurige staat. Een paar nieuwe dyneema lijntjes erin en je kunt weer vliegen.

Als je ervoor staat neus naar neus zit de werppen rechts. Je kunt uiteraard deze werppen wel afzagen netjes wegvijlen en links een nieuwe werppen aanbrengen.

Als je ervoor staat neus naar neus zit de werppen rechts. Je kunt uiteraard deze werppen wel afzagen netjes wegvijlen en links een nieuwe werppen aanbrengen.

Of gewoon de tweede plaatsen en deze laten zitten…

Is je roeraansturing push-pull? anders zou dat ook aangepast moeten worden...

Is je roeraansturing push-pull? anders zou dat ook aangepast moeten worden...
Nou, moeten worden...

Het kan, maar het hoeft niet (trouwens, dit noemen we single-pull).

Ik heb ook een rechtshandige Tantalus omgebouwd naar linkshandig. Alleen een werpstift erbij gemaakt. Klaar. Wellicht gooi je iets hoger als je de aansturing andersom maakt, maar bij mij gooit hij prima.

Er zit ook nog een ontvanger in, die mag erbij mee weg voor + 20 euro extra.
Dit is een 8 kanaals 2.4 ghz graupner ontvanger type weet ik zo even niet exact.

Waarom doe je niet een voorzet voor een "leuk bod" ? Misschien helpt dat ?

als je't mij zou vragen/zal ik een voorzetje doen? 250 euro ? (Al heb ik zelf geen belangstelling)

Persoonlijk ? En ik denk gewoon ff mee ;-) Ik denk 300 max, vooral ook omdat je onder deze prijs vergelijkbare DLG's in het tweedehands circuit kan scoren, en in die prijsklasse worden DLG's verkocht waarvan je heeeeeeel gelukkig wordt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back