twister en gemini van multiplex....

Pieter zei:
nou bart klaas en ik vliegen de gemini en ook de minimag wij hebben het gevoel dat de gemini nog prettiger stuurt als de minimag

oww :D
ik hoorde namelijk dat het niet echt een beginners vliegtuig is en dat hij heel nerveus vliegt,

barthezzo zei:
Pieter zei:
nou bart klaas en ik vliegen de gemini en ook de minimag wij hebben het gevoel dat de gemini nog prettiger stuurt als de minimag

oww :D
ik hoorde namelijk dat het niet echt een beginners vliegtuig is en dat hij heel nerveus vliegt,

Een echte F3-A bak stuurt beter dan een trainer, dat wil niet direct zeggen dat het beter is om het daarmee te leren. Een trainer is zelf herstellend tot een bepaald moment. Een F3-A bak of een Gemini is een kunstvlucht kist die direct op stuurcommando's reageerd en deze houding dan ook probeert vast te houden. Dus als je het model met de vleugels schuin legt zal het in die houding langzaam zakkend doorvliegen. Als je dat bij een trainer doet dan zal die weer in de normale vliegstand terug keren en horizontaal in een rechte lijn doorvliegen.

ik bedoel er maar mee te zeggen dat als je een minimag kunt vliegen dat je met een gemini weinig problemen zult hebben hangt natuurlijk ook een beetje van het vermogen en de uitslagen af

:arrow: Foto's van de Gemini iets vergroot:

normal_Gemini_1.jpg

normal_Gemini_2.jpg

normal_Gemini_3.jpg

Back