Twistlocks

Is dit een complete set van 10 twistlocs, of is dit per paar voor 38,00 Euro, is niet helemaal duidelijk in de advertentie op Ebay ??
Mij lijkt het dat het per paar is ?? (2 stuks)

Hallo Piet,

Ik gok dat de prijs per balk is, dus is nog steeds een heftige investering voor een beetje container trailer....

Yanken hebben ook een ander systeem. hun hoeven enkel maar de twistlock en halve slag te draaien. en dan is het goed.

Maar piet, 1 vraagje nog. Voor de hamerbout, welke maat schroefdraad heb je daar gebruikt ?? M3, M4 of M5

@vwforum misschien moet je je niet overal mee bemoeien. Ik stuur alleen maar een site door waar ze te koop zijn, mocht hij alsnog van gedachten veranderen. Zijn toch meerdere mensen die nog link hebben doorgestuurd.... hou je dan ff lekker met jezelf bezig ipv met constant kritiek enzo te geven:offtopic:

Yanken hebben ook een ander systeem. hun hoeven enkel maar de twistlock en halve slag te draaien. en dan is het goed.

Maar piet, 1 vraagje nog. Voor de hamerbout, welke maat schroefdraad heb je daar gebruikt ?? M3, M4 of M5

Ik heb voor de hamerbout M3 schroefdraad gebruikt, dit heb ik zelf op 3 mm rond messing gesneden.

Ik zal binnenkort wel even foto's van de twistlocks plaatsen. (even opzoeken, even geduld a.u.b.)
Dan kan je zien hoe ik ze gemaakt heb.

@mark1992 Zou je ff willen dimmen? Jij stuurt nu een link gericht aan @VOLVO FH 16 660, die heeft 3 jaar geleden al aangegeven de twistlocks zelf te gaan maken, die zijn inmiddels wel klaar... De rest van de links zijn gericht aan de persoon die het topic weer heeft herstart...

Dus, eerst lezen, dan beleeft reageren...

@QMaverick IK dimmen??? Ik word een beetje moedeloos van een bepaald forumlid hier, diegene wie ik bedoel zal zich wel aangesproken voelen. En dat is niet gericht @VOLVO FH 16 660....die stuurde ik afgelopen week een link waar hij twistloxjs zou kunnen bestellen:weetnie:

@QMaverick EN dan nog? Alleen maar commentaar enzo geven?????? Beetje kinderachtig is t wel....... Dus naar zo'n iemand reageer ik niet beleeft... Helaas... Met jou geen probleem verder:thumbsup:

Volvo fh 16 660
Ik ben benieuwd naar uw foto's
Daar mijn vader en ik ook 2 container trailers willen maken maar de twistlocks zijn erg duur en willen ze dan ook zelf maken
Hoop uw foto's snel te kunnen bewonderen

deze bedoelde ik €14.50

627-large_default.jpg

Frans,

De door mij gemaakte twistlocks werken ook als de echte 1:1

Kosten : ongeveer 3,= Euro van messing gemaakt van restmateriaal.

Hier zijn de beloofde foto's van de door mij 10 gemaakte messing twistlocks.

Back