type hoogteroerservo voor electro 4m span ???

Volgens mij bevat die een-na-laatste kolom de incl-lprijs, en is de laatste kolom een specificatie van de BTW in dat bedrag.

Voor zover ik weet zijn winkels uit de EU, die zich richten op particulieren verplicht de incl. prijs te melden. Dus ook in Duitsland.

Maar dat zou je kunnen navragen bij "Andy".
Alhoewel, ik vermoed dat de bestelling al elders gedaan is ...

Dirk.

Volgens mij bevat die een-na-laatste kolom de incl-lprijs, en is de laatste kolom een specificatie van de BTW in dat bedrag.

Voor zover ik weet zijn winkels uit de EU, die zich richten op particulieren verplicht de incl. prijs te melden. Dus ook in Duitsland.

Maar dat zou je kunnen navragen bij "Andy".
Alhoewel, ik vermoed dat de bestelling al elders gedaan is ...

Dirk.
Bruto prijst staat er. Dat lijkt me duidelijk ex btw.
Inderdaad wel raar dat dat er zo op staat.

ff verder lezen

In de AGB van deze winkel staat duidelijk het volgende:

3.1.: Die angegebenen Preise des Verkäufers sind als Endpreise zu verstehen, d.h. sie beinhalten sämtliche Preisbestandteile, einschließlich der gesetzlichen deutschen Mehrwertsteuer, die wiederum gesondert ausgewiesen wird. Zu den Preisbestandteilen gehören auch Verpackungs- und Versandkosten, die bei der jeweiligen Produktdarstellung im Angebot gesondert ausgezeichnet sind. Andere Preisbestandteile fallen im Einzelfall bei grenzüberschreitenden Lieferungen an, wie z.B. weitere Steuern (etwa im Fall eines innergemeinschaftlichen Erwerbs) und/oder Abgaben, etwa in Form von Zöllen.

De Prijs is dus incluis BTW maar deze wordt wel nog een keer apart opgevoerd !

Arno,

Je hebt helemaal gelijk (makkelijk hoor, die buitenlanders)
Maar waarom staat er dan bruto prijs?

Nou ja, het is duidelijk. We dwalen een beetje van het onderwerp af geloof ik.
Mijn schuld :rolleyes:

Dag allen,

Hier de starter van deze thread.

Na zowat 8 maanden met andere projecten bezig geweest (o.a. een echtscheiding...) hebben we de 4 meter-zwever uiteindelijk vliegklaar gekregen alvorens de zomer (?) begon, met die micro digi multiplex servo voor het hoogteroer.
Sindsdien heeft de electro-zwever (bijna 5kg) al heel wat vluchten achter de rug en 2 maal een gebarsten romp (landing-skills van mijn vriend-eigenaar...), en de hoogteroerservo doet het nog steeds feilloos. En die heeft echt al wat brutale bewegingen in de lucht en op de grond moeten verduren.

Voor mij een positieve ervaring dus.
Met dank aan allen die mij hier hebben geholpen naar de zoektocht van een gepaste servo.

Olivier

Goed te horen.

Ik wist het al zeker: die micro digi van MPX kan de boel goed aan.
Gisteren nog heerlijk mee gevlogen. De wind maakte dat er nauwelijks andere kisten dan mijn 7 kg! Alpina in aanmerking kwamen. Thermiek was er wel, erg sterk zelfs, maar heel klein en snel verwaaid.
Tja wat ga je dan doen? Raggen, stunten, hard, op z'n kop .... Kortom: hoe snel krijg ik een lipo leeg. :rolleyes:

Heb er verschijdene keren flink over de 100 km/h mee gespeed. Dikke looping, rollen, turns etc. Ik heb die vleugels eindelijk weer eens zien buigen in de lucht (niet verbuigen). Dikke pret! :D
Hoogteroerservo heeft er geen krimp om gelaten.

N.B.
Ik vlieg wel op 5 NiCd's met een limiter op 5,8 Volt.

Dirk.

Back