Typhoon @ Rotterdam

owhowh,

Dit zijn toch wel de belangrijkste foto`s...
ik heb wel meer foto`s maarja, dat zijn van nog kleine details van de romp etc.etc.

BTW
voor de gene die alle foto`s willen hebben op cd, moet "Henk Barbier" even een mailtje sturen, Daar zullen alle foto`s van vandaag er ook weer bij staan. Voor een gehele collectie van de Typhoon.

Mooie foto's hoor !
Maar wat is die boot lelijk zeg, er zit nou nergens een lijn in dat schip wat mooi oogt .

Luit ik heb er waardering voor als je dit type schip voor een model duft te gebruiken.

geef mij maar een ouwe klasieke sleepboot uit de jaren 1900 tot 1975 , daarna is het over voor mij.....

daar sluit ik me bij aan :cool:

al moet ik zeggen dat er ook na 1975 wel mooie sleepboten gebouwd zijn, al is het dan erg sporadisch..

Helaas schijnt het zo te zijn dat functionaliteit en iets moois niet meer tezamen kunnen gaan ( uiteraard heeft dit ook met de kosten te maken :( )

Des al niet te min, moet ik zeggen dat die kleur ook niet veel goeds doet, de wijsmuller kleuren staan dr toch beter :rolleyes: en verder over smaak valt niet te twisten.. Het blijven natuurlijk wel raswerkpaarden ;)

Het is dat mn legosteentjes op zijn :confused: anders had ik wel een typhoontje gelegoot :p

zoiets als dit, maar dan anders :mrgreen:
DSC01361.jpg

maar idd ik ga ook weer :ontopic: :D

Schitterende foto's!!!!!

Tsja, over de vorm van het schip lopen de meningen behoorlijk uiteen.
Ik vind haar een echt stoere uitstraling hebben, en vind het een machtig mooi schip!!!!
Als de 11 meter er nog tussen had gezeten, had ik haar waarschijnlijk niet zo mooi gevonden.

Greetz,
Luit (die meestal dingen mooi vind, die anderen gruwelijk vinden ;) )

Zeer zeker Armando,

Het onderwater schip krijg ik niet te zien, dus het is super dat je van dat onderdeel nog wat plaatjes hebt geschoten.
Heb al contact gehad met Henk, en hij zal mij een CD toesturen.

Het onderwaterschip is trouwens niet veranderd sinds de laatste keer dat ze in het dok lag :rolleyes:;):D:cool:

Greetz,
Luit

Hoi Luit,

ik zeg maar zo: ze is zo lelijk dat ze weer mooi word :p:worship:

Groetjes,

André
( momenteel weer met twee scheepsmodellen tegelijk bezig )

Zeer zeker Armando,

Het onderwater schip krijg ik niet te zien, dus het is super dat je van dat onderdeel nog wat plaatjes hebt geschoten.
Heb al contact gehad met Henk, en hij zal mij een CD toesturen.

Het onderwaterschip is trouwens niet veranderd sinds de laatste keer dat ze in het dok lag :rolleyes:;):D:cool:

Greetz,
Luit

Luit,

Dit is zojuist ook maar een kleine serie. Der zijn meerdere foto`s zoals de beunkoel gaten die erin zaten, meerdere foto`s van de bulb, de schroefassen,anodes, en nog wat ongein dat eronder zit. En voor die 32 jaar a 2/2,5 cm dik staal is het inderdaad nog een bakbeest.

het is zelfs zo dat er word gezegd dat ze er beter aan toe is dan de Tempest. (die hopelijk binnenkort na haar klus hier ook zal gaan dokken)

Maar de foto`s zal je wel zien verschijnen.

Hoi Luit,

ik zeg maar zo: ze is zo lelijk dat ze weer mooi word :p:worship:

Groetjes,

André
( momenteel weer met twee scheepsmodellen tegelijk bezig )

Hey Andre,

Alles flex? al een tijd niet meer gesproken.
Dus weer terug in de scheepjes? of ben je ook nog met je trucks bezig.
Waarschijnlijk heb je gelijk over je uitspraak.
Toch was het liefde op het eerste gezicht toen ik voor het eerst een foto van de Typhoon zag.
Dus ik vind niet "ze word mooi door lelijkheid" maar "ze is mooi" hahaha

@ Armando,

Ik zie de plaatjes wel tegemoet!
Ze is een schitternd bakbeest! hahaha

Greetz,
Luit

Hoi Luit,

ja over smaak valt niet te twisten maar ontkennen dat ze apart is kan ook niemand.

Naast de schepen nog steeds met de trucks bezig en sinds kort ook weer met de electro straat racewagens, tis en blijft een virus :mrgreen:

Groetjes,

André

Ahoi,

ff een update: de Typhoon blijft zeker tot 09-05-09 in Rotterdam liggen.
Dus ik heb nog even aan tijd om te bedenken of ik nu naar Rotjeknor ga of naar Ijmuiden.

Greetz,
Luit

Ahoi,

ff een update: de Typhoon blijft zeker tot 09-05-09 in Rotterdam liggen.
Dus ik heb nog even aan tijd om te bedenken of ik nu naar Rotjeknor ga of naar Ijmuiden.

Greetz,
Luit

Hoe dat zo?
Sinds ze al in rotterdam is word er al aan de motoren geknutseld, sinds ze in het dok lag werd er al aan de schroeven gefriemeld.. + waarschijnlijk nog een gehele verfbeurt.

Maar zolang ?

Hoe dat zo?
Sinds ze al in rotterdam is word er al aan de motoren geknutseld, sinds ze in het dok lag werd er al aan de schroeven gefriemeld.. + waarschijnlijk nog een gehele verfbeurt.

Maar zolang ?

Tsja, ik bezit nu inside info!!!
Ben zeer goede vrienden met ITC hahaha, dus dan krijg je dat soort dingen te horen.
Ik heb gevraagd of ze me op de hoogte willen houden, en tot dusver houden ze zich aan hun afspraak.

Greetz,
Luit

Back