Typhoon @ Rotterdam

Luit ik zou zeggen stap in de auto en rij nog even naar Rotterdam, stil liggen kost geld en zoals je ziet wijzigen plannen snel en laat je een mooie kans lopen ;)

Gr Martin :D

Ik heb via de kapi van de Typhoon nog niets gehoord, dus....geen bericht is goed bericht!
Hij heeft mij van alle acties tot nu toe op de hoogte gehuoden, en ik ben van mening dat hij me wel verteld had dat Ijmuiden niet door zou gaan.
Van begin af aan weet ik dat ik een gok neem, maar is het hele leven niet een gok?
Persoonlijk heb ik het idee dat ze echt eerst wel naar Ijmuiden gaat.

En ze ligt er nog steeds...volgens mij is ze een rondvaartboot geworden ;) (gezien de "Vessel's Track").
Als ze morgen vertrekt kan ik gelijk na Heemskerk doorrijden naar Ijmijden....

Greetz,
Luit (die morgen misschein wel een heel drukke dag heeft :hammer: )

Nou Luit,

als dat zo zou zijn weten wij wel zeker dat jij naar heemskerk komt :D want dat is al veel te lang geleden dat wij jou op de wsd gezien hebben en je model.

André

Don't worry Andre!
Ik zal in Heemskerk zijn, of de Typhoon nu wel of niet naar Ijmuiden vertrekt.

Greetz,
Luit

F*ck!
Morgen moet ik dus op een draf naar Rotjeknor, want helaas gaat ze niet naar Ijmuiden...............
27 mei vertrekt ze.

Greetz,
Luit (die nog ff zijn model wat gaat oppoetsen)

Net weer terug uit Rotterdam!
Ben nog helemaal ondersteboven van alles wat ik gezien heb vandaag.
Heb de complete "grand tour" van de Typhoon gehad, en op alle denkbare plekken van het schip geweest.
M'n oren fluiten nog na van de herrie van de machinekamer, ik wist niet dat er zo'n ongelofelijke partij lawaai vrij kwam.
Heb zelfs nog op de kapiteinsstoel mogen plaatsnemen, wat natuurlijk een grote eer was!
Al met al zo'n 3 uur aan boord geweest, en als afsluiter nog even prive mailadressen uitgewisseld met verschillende personen van ITC, want ze waren allemaal behoorlijk onder de indruk van mijn bouwkunsten, en willen graag op de hoogte gehouden worden van de vorderingen.
Ook kreeg ik het advies om haar niet in die foeilelijke oranje kleur te spuiten, want zelfs de kapi vond het een kleur van niks.........

Hieronder 4 plaatjes van de tig die ik geschoten heb.

5064a1c3f89aa0bf.jpg

5064a1c3f881bcac.jpg

5064a1c3f89d6b8b.jpg

5064a1c4318d5282.jpg

Greetings,
Luit (die nu zijn gemaakte videofilmpje gaat bekijken!)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Armando,

Je spreekt hier met de gelukkigste man op aarde....eeehhh voor dit moment natuurlijk ;)

Greetz,
Luit

vandaag was de typhoon nog in rotterdam
zou op 10 uur vertrekken naar ENGELAND! hoorde ik, daar maar had enorme vertraging door deze 2 heren .. bedankt daarvoor

ik dacht in de pauze even te gaan kijken hoe ze weg ging uiteindelijk hebben armando en ik daar bijna 3 uur staan wachten
img1799copy.jpg

dan heb ik nog wat foto's van het mooie ding
img1731d.jpg

img1805q.jpg

je moet jezelf onderhouden dus ondertussen even naar de AH gegaan voor een stokbrood zak ships en een pak taxi
img1822d.jpg

img1814a.jpg

gekke mando

er volgt nog een filmpje!

en dan hier het filmpje van een weg varende typhoon

tim??(A)
ik heb mando wakker gebeld toen kwamdie heeftie 3 uur staan wachten typhoon weg mando weer naar huis!
productief dagje school dachten wij zo!
en weer lekker bruin geworden (H)

ik hoorde daar van iemand die daar een pompje had gemonteerd/repareert dat ze naar Texel ging en daarna naar Engeland..
zal wel alleen Engeland worden dan

Ik denk dat ik maar even met Meneer Boele ga bellen Armando en Klacekova.

boelle is dat nog steeds zo sagereinige binnenvaart boer dan hahahahaahahahahah armando maak hem gek en doe hem daarna maar de groeten

boelle! das 't sector hoofd van onze afdeling..
løl van een vent
zeg dan ook maar gelijk dat ik volgende week doodziek ben :thumbsup:

Back