Typhoon @ Rotterdam

Je kan ook gewoon zeggen: Ja Armando je hebt gelijk. Jij denkt zeker dat er al 20 jaar dezelfde onderdelen in zitten te draaien? Als we toch gaan mierenneuken dan zou ik zeggen dat meer dan de helft van zo'n blok al wel van wartsila is.

Halloooooo

HALLO, is dit een modelbouwforum..................??????????????????
Ik dacht dat we dit soort discussies in het schipperscafe konden voeren, onder het genot van ..............

de karren van beide schepen zijn overhaald met Wartsila delen. perfect fit voor werkspoor....dus klinkt als een motor die werkt...en wat maakt het nou uit of het werkspoor of wartsila is...het is tegenwoordig toch 1 pot nat.

@adam dit soort discussie moest ik op msn voeren, waarom doe jij dat dan niet?

Typhoon ligt nu in IJmuiden, en de Tempest is onderweg naar Rotterdam (vanuit de Perzische Golf).

Greetz,
Luit

met 2 pontons op sleep.. Wellicht dat ze hier ook een dokbeurt zal volgen dat eigenlijk ook wel het meest logische is.. ?!

mij viel dat net op die site ook al op baggeraar,hij heeft niet echt de gang er meer in,of een zeer zware sleep

Het is zowieso een smal stuk daar.. En 2 pontons liggen nou niet echt op 1 lijn.

dan zou ze zaterdagvroeg binnen komen

das ook wel weer zo,ja sorry ben maar eenvoudige baggeraar,ik weet nie zo veel van sleepboten af haha lol

:lol:Zou er een echte "zee kapitein" op zitten? haha dan is hij vast al aan het afstoppen.
Die worden nerveus als ze land ruiken.

Kennen we hem nog?:
IMAG0105.jpg

IMAG0104.jpg

IMAG0103.jpg

Ik was al tussen de paddestoelen toen ik mij dit draadje herinnerde.
Maar heb een leuke reis gehad, van zee naar de waalhaven en terug naar de Botlek (1ste werkhaven langszij de Stanislav Yudin), in totaal 6 uurtjes aan boord gezeten.
Het is een leuk schip dat stuurt als een scheermes, alleen wel een beetje een rammelbak hoor. Ik heb op groningse coastertjes gevaren die minder trillingen aan he ruggegraat doorgaven haha

Groeten

Justus

Back