Tyrips smelten bij uitlaat koppeling

Hallo de tyrips die bij mijn uitlaatkoppelstuk zitten die smelten elke keer, heb al verschillende tyrips geprobeerd en elke keer hetzelfde gedoe , kennen jullie een specifiek merk die er wel tegen kan of zijn er kleine slamgenklemmetjes van metaal???

Alvast bedankt,

Delfin

Er zijn slangeklemmetjes van metaal die je kan vastschroeven. Mss is dat te proberen waard.
Dit kan je bij de gemiddelde bouwzaak wel halen in de gewenste maat.

Ik betwijfel het of ze het in die dunne dikte hebben want die mag maar 4 mm breed zijn... Maar ik zal er eens achteraan gaan wie weet

Verder nog mensen die er last van hebben??

Nog nooit last van gehad.
Toch eens naar je afstelling kijken zou ik zeggen..
Als ze smelten worden ze gewoon te warm.

Hoe ziet de siliconen coupler er verder uit? en je uitlaatrubber?

Ik heb daar ook nog nooit last van gehad. Bij mij zitten er al jaren normale plastic ty-wraps om de siliconen tussenverbinder en dat gaat altijd goed.

M.v.g. Mark

Gewone ty-raps van de Praxis deden het bij mij ook prima hoor Jaap.. :)
En waarom hitte bestendige nemen als er misschien een hele andere oorzaak kan zijn zoals een veels te arm afgestelde motor?

Haha, dat is waar....
Maar zou hpiracingfreak niet ondertussen een motortje kunnen afstellen? Hij is actief bezig met de hobby (als ik zijn 888 posten hier zo bekijk) en denk dat hij ondertussen toch wel weet wat 'ie doet....

Nu heb ik die originele Thomas en Betts tyrips er opzitten ik moet ook eerlijk zeggen dat het action tyrips waren want nu heb ik verder geen problemen ermee, de motor blijft mooi op temperatuur dus de verbindstukken zien er nog gewoon intact uit hoor;)

Back