u 47 metal body vraag

Beste..

ik heb nu sinds ongeveer een jaar een u 47 van robbe ben vanaf dat hij af is stap voor stap het meer na me zin te krijgen

wil heb voor het volgend vaar jaar ook met duik tank laten duiken hier ook een vraag over

ik heb al wat internet af gegaan en op beurzen af gegaan en al wat u47 gezien en gesproken met de eigenaars nu heb ik te weten gekomen dat je een u bood kan maken met eigenbouw duik denk of een duik tank van engel wat is hier het beste of maakt dat niet veel uit

en wat zijn de kosten van zo duiktank compleet ?

ik wil dit werk graag uit besteden omdat mijn kennis in modelbouw nog niet zo groot is

is hier een winkel voor of wellicht hebben jullie meer info voor mijn

nu mijn vraag voor het eerste project;)

ik kwam dessen foto tegen op internet en was der gelijk verlieft op is dit aan te brengen of niet ?

alvast bedankt en sorry dat de vragen zo dwars door elkaar gaan

(dyslexie aanwezig)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Lees deze topics van Manfred en Harrie eens door.
Maar niet meteen het zelfde willen bereiken want daar is wel wat ervaring voor nodig.
En kom met Pinksteren naar Biddinghuizen daar kun je meerdere duiksystemen bekijken.

type-xviib-schaal-1-30-a
robbe-uboot-u-47-a

Hein

aaah klinknagels even langs de Eiffeltoren ;)

hoop werk ma leuk voor de winter maanden

zijn dessen klinknagels gewoon bij bouwwinkels of modelbouw winkels te koop?

Mvg

Hallo uboot,

We zijn in dit forum-hoekje bij de duikboten gewend om jezelf wat kenbaarder te maken, door je voornaam, leeftijd en eventueel woonplaats te vermelden.

Mij is niet duidelijk of de bovenste foto van de U47, deze van jouw is of dat de foto van iemand anders gekopieerd is zoals de tweede foto. Dit omdat je vraagt naar klinknagels terwijl deze erop zitten.

Hans

begrijp het echt net uur oud hier zo beetje 90% van mijn kennis hier verdaan ma nooit een eigen account
sorry dat ik het niet gelijk deed zal dit gelijk even doen

de foto is niet van mijn ma van googel zo wil ik mijn u boot ook doen het waren klink nagels las ik net ;)

nu nog even uit vogelen waar ik die kan kopen

Mvg

haha top ;)

zou mijn vraag ook even duidelijk maken

duiktank komt later wel ,,

1. mijn vraag is hoe veel klinknagels heb ik nodig voor de u 47
2. waar kan ik ze kopen ( klinknagels las lijnen)
3. hoe breng ik klinknagels aan ( gaat dit door lijn of klein gaatje boren ? )
4.is der een schema te vinden waar ze moeten ?
5. mijn u boot is al op kleur is dit een porbleem of kan ik de klink gewoon op kleur spuiten en aan brengen ?

hoop dat julie me kunnen helpen

Mvg Ronald

Komen de antwoorden aan

1. 2mm nagels = 6000
1mm nagels = 8000

2. 2mm nagels en 0,8 tape ( lasnaden) = flycam te Lexmond.
1mm nagels = bosreus ( als hij ze nog heeft)

3. Als een sticker plakken

4. Kwestie van boeken kijken. Voor de lasdraden heb ik een pdf'je voor je.

5. Kan je gewoon over verf plakken, maar het mooiste is wel, dat je er weer verf overheen doet.

Als je verder hulp nodig hebt, hoor ik het wel

Groet,
Harry

Komen de antwoorden aan

1. 2mm nagels = 6000
1mm nagels = 8000

2. 2mm nagels = flycam te Lexmond.
1mm nagels = bosreus ( als hij ze nog heeft)

3. Als een sticker plakken

4. Kwestie van boeken kijken. Voor de lasdraden heb ik een pdf'je voor je.

5. Kan je gewoon over verf plakken, maar het mooiste is wel, dat je er weer verf overheen doet.

Als je verder hulp nodig hebt, hoor ik het wel

Groet,
Harry

1. zo das aardig veel ;) wat kosten ze ?

2. heb op de site gekeken ma zijn daar op niet te vinden kan altijd morgen even rond bellen bij modelbouw winkels

3. duidelijk

4. als je Pd heb zou uiteraard handig zijn :D

Doe ff je emailadres via PB.

De tape en de klinknagels staan niet op de site van flycam. De fabrikant van de tape en de nagels is Vario Helikopters.

Je kan beter vragen aan Bosreus of hij ze nog heeft, want de 1 mm nagels vind ik veel mooier staan.

Vario helicopters: RC Heliparts. Nu de officiële dealer van Vario in de benelux.

En rcheliparts is een echte Nederlandse winkel, uiteraard met perfecte webwinkel en vandaag bestellen morgen in huis service.

Beste

ik heb iedereen een Pd gestuurd :)

op de site van de bedrijf kon ik de 1 mm nagels niet vinden ma goed over dat soort pril werk kan ik denk beter bellen ;)

ik wil eerst even berichtje afwachten :)

al vast heel erg bedankt voor alle tips

Mvg

zo vermogen vroeg op pad gegaan voor de stikkers was een flinke rijs ma was het waard
full

tot slot nog een vraag ;)

voor de lijnen welk materiaal gebruik je daar voor ?
hier bij ook een foto voor de duidelijkheid (niet mijn boot)
full

ik begreep 0.8 mm tape en dan der over heen spuiten laat dit niet los ? & waar kan ik die tape kopen ;)

Mvg Ronald

Nee, dat is mijn boot:)

Ik heb daarvoor 0,8mm tape gebruikt......ook van Vario
De tape laat zeker niet los, als je eroverheen kwast of spuit. Ik heb humbrol enamelverf gebruikt.
Maar je kan ze ook van andere merken kopen. Ze worden ook gebruikt voor de striping van RC-cars.

Groet,
Harry

haha okey mooie boot :)

ja die tape is zeker ook te koop van de winkel waar ik net vandaan kwam haha

over aan brengen van de stikkers is stikkers der op op kleur maken en klaar als ik het goed begrijp

hahahaha.....en ik dacht dat ik straf had met 6000 - 6500..........

En ja, Uboot....erop plakken en de kleur er gewoon overheen.

Back