Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat zou ik niet doen, daar kan je het beste houtlijm of epoxy of bruislijm voor gebruiken.Kan ik met UHU por ook triplex aan triplex lijmen??
Verkleinen ? Je bedoelt omdat de indekking 3 mm dik wordt, dat je dan de ribben kleiner snijdt om dezelfde omvang te behouden ? Zou ik niet doen, gewoon dezelfde ribben aanhouden ... maar waarom wil je perse een depron vleugel er van maken ?Ik heb het over de ribben.Ik ben van plan om de vleugel van depron (3mm)te maken. Moet ik hiervoor de ribben 3 mm verkleinen?
malletjes"jigs" (weet ff geen NL-woord)
Since five plus five equals 10 that proves to be correct sir!2e VRAAG: De vleugel krijgt 10 graden V-stelling door de vleugelpen in een hoek van 10 graden te buigen. Dan kan ik toch elke wortelrib onder een hoek van 5 graden erin lijmen om 'm mooi aan te laten sluiten ?
Hoi,
dat is precies wat ik me ook afvroeg
Ik had de keuze al gemaakt deze te bouwen, toen ik me ineens besefte dat het carbon de prijs flink opdreef
Anyway: ik heb nog geluk gehad dat ik iemand wist die dat carbon nog tegen redelijke prijzen aanbood, dus ik ben er toch maar mee verder gegaan.
Neemt niet weg dat ik een volgende versie denk ik ook met twee grenen liggertjes en een grenen of hard-balsa neuslijst bouwen, hoewel ik niet hoop dat dat snel nodig is
Grtz,
Menno
Ik zal je raad volgen.Vwb de staartboom: heb je die nu al?
Zoniet...... Bij de vliegerzaak verkopen ze erg mooie carbonbuis tegen zachte prijsjes.
O ja: Wat ik alijd doe is eerst de Vstaart aan de pook vastmaken en dan pas de pook met de romp verlijmen. Zo kan je ea perfect uitlijnen