uh rtf sets

Leuk!
Zat laatst ook te kijken met robert (ratjetoe op het forum)
Zijn deze vliegtuigjes een beetje parkflyer achtige modellen? zodat ze op een voetbalveld zouden kunnen vliegen? anders lijkt het me wel wat! voor dat geld :D

Die moeten zeker kunnen vliegen op een grasveld ter grootte van een voetbalveld.Vraag maar aan Guy.

Oh, dan denk ik dat ik wel al weet wat er op mn sinterklaas verlanglijstje komt :D

Of de Yak, (aleen zender en ontvanger nodig)
Of de Pitts, (ook zender en ontvanger nodig)
Of de Ultimate maar daar moeten nog servo's en een lipo (en zender en ontvanger) bij.
en die Geebee is ook wel leuk.

Maar ik gok zomaar op de yak!

warthog zei:
Ik heb deze motor besteld voor op de Pitts :
http://www.rctechnics.eu/bm240912-brushless-outrunner-1570kv-p-80.html

Benieuwd wat dat gaat geven!!

Ideaal ! is krek de mijne ! wel opassen : 3 mm asje kan niet zoveel hebben ... land safely :wink:

Dit zijn stuk voor stuk parkflyers dus idd héél veel ruimte heb je niet nodig ...

De Geebee heb ik ook en vliegt eveneens zàààlig ... hoveren is een eitje, meskant klapt om zonder aileron input ... yak identiek ...

Beste mensen, voordat jullie hier allemaal euforisch worden : zoals altijd is er een keerzijde aan de medaille ...

Als de inhoud van de paketten beschadigd toekomt , ben je op jezelf aangewezen ...

Je hebt 2 opties : terugsturen ( duur ) of zelf herstellen ... there is no inbetween ...

De prijzen zijn ONKLOPBAAR , maar reken niet op gepersonaliseerde service bij problemen...

Een gewaarschuwd man .... :wink:

guy5927 zei:
Ideaal ! is krek de mijne ! wel opassen : 3 mm asje kan niet zoveel hebben ... land safely :wink:

Dan heb ik geen uitvluchten als ik er niet deftig mee kan vliegen :lol: Maar ik ga eerst zowiezo oefenen op mijne "elbatros".

Hmm, Ik denk dat het de extra word, (tog een stukje mooier dan die geebee, en een shock kan je zelf net zo goed bouwen :)
Morgen heb ik trouwens mn zender :D dus dan heb ik ook meteen mn brevet :D (nu al gehaald met de zender van mn leraar :D)

Mvg

Igor

lijken me wel leuke vliegtuigjes om met mn verjaardag te vragen :D ontvanger heb ik nog wel liggen.

Ik heb gisteren die Pitts ontvangen. Het heeft een hele tijd geduurd eer die terug in voorraad was, maar eens hij in stock was, was hij nog aardig snel hier met de post.
Ik moet zeggen dat het er erg mooi uitziet! De constructie ziet er ook degelijk uit. Nu dus die andere motor installeren en dan neem ik hem maandag mee naar de club.
Voor 102€ tot aan de deur en met de positieve commentaren heb ik al het idee dat het alleszins geen slechte koop is, maar dat zullen we van 't weekend dus zeker te weten komen. Ik laat dan nog iets horen hier...

Inderdaad, ik zou graag wat andere filmpjes en foto's zien die nu al op het internet staan :)

ik ben van plan die yak voor mijn verjaardag eind februarie te vragen...

Ik zal mijn best doen om er op 1 of ander manier iets van te filmen, maar ik kan niks beloven... Een verslag volgt alleszins.

Hallo,

ik had de ARF vliegtuigen van UH ook al eens kritisch bekeken.
Er zitten een paar leuke modelletjes bij, waar je hier in Europa echt wel wat meer voor kwijt bent. :D

Ik heb weliswaar nog geen vliegtuigen bij UH besteld, maar wel allerlei andere losse benodigdheden zoals motoren, servo's, ontvangers, etc.
Tot nu toe is alles keurig afgehandeld en snel verstuurd, snelste was met 5 dagen binnen, andere leveringen duurden 8-10 dagen.

Ik vroeg me af of er al forumleden zijn die ervaring hebben met een balsa ARF vliegtuig van UH, zo ja welke toestellen :?: Er staan enkele leuke modellen bij die met een brushless motor prima te vliegen zijn, dus ik ben geneigd ... 8)

reacties :?:

Back