Hoi,
Een maand geleden ben ik ook aan een circuit begonnen, hier wat foto's van het voorlopige resultaat
Het schaap had toen al een donkergroen vermoeden dat het ging onteigend worden, maar geen nood, de wei loopt achteraan door dus eten genoeg...
125 meter plastic buis
2 kg nine inch nails
Om de 3 a 4 meter of in bochten heb ik een gaatje geboord en er een NIN doorgestoken.
Dit is de layout die je ziet op bovenstaande foto's, maar die ligt er al niet meer.
Dit is de layout die er nu ligt.
De dubbel die je bovenaan de layout ziet staan
De 90 graden jump die je rechtsonder op de layout ziet staan
In de winter zal het nooit echt droog liggen, dus na 2 packs is de auto zoals je kan zien al ietsje zwaarder. Maar met een kap die goed afgesloten is en ballons rond de shocks is het zelfs in de winter vette fun!
De volgende plannen zijn normaal een tafeljump of grote dubbel onderaan op de layout, en een kom in de bocht onderaan links op de layout.
Het circuit bevindt zich in Schepdaal (Vlaams Brabant, Belgie) en is vrij toegankelijk voor electro rijders. Geen nitro, daarvoor is het toch wat klein en ik wil geen last met de buren.
Wil je komen rijden, stuur dan liefst een PM voor verdere details.
Verder ben ik aan het knutselen aan een telsysteem, niet met transponders maar gebaseerd op een foto-oog met reflector. Het zal dus wel maar 1 wagen tegelijk kunnen tellen, maar dat is ook al handig om te trainen of af te stellen. Wanneer ik de fotocel vlag verschijnen de rondetijden al in een lijstje op een laptop tot op 0.01 sec nauwkeurig. De bedoeling is nu nog om hiermee zelf ingesproken mp3-tjes te triggeren, zodat je door een luidspreker je laatste rondetijd kan horen. De fotocel is wel nog niet op het circuit geprobeerd, maar werkt nog net als de reflector 2 meter ver staat, dus dat komt normaal wel goed.