uitgebreid bouwverslag Reptile Aphid 450 Naza M + spektrum DX8

Even een (domme) vraag van mijn kant: wat is het voordeel van het flashen van nieuwe firmware? Of heb ik er overheen gelezen?????

Even een (domme) vraag van mijn kant: wat is het voordeel van het flashen van nieuwe firmware? Of heb ik er overheen gelezen?????

dan reageren je ESC's véél sneller, het vliegt gewoon fijner en je kan veel sneller op acties reageren dan met de stock firmware

de FPV maiden met de Reptile Aphid 450 en nog wat gevlogen met de F450

Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt dat de Reptile wat strakker vliegt ,maar dat kan bedrog zijn :p

denk dat het na genoeg gelijk is , de cam bevalt wel prima ;)

Nick

De bouwvorm is nagenoeg gelijk, dromen zijn bedrog inderdaad ;)

De cam is super belangrijk; het stukje met de Mobius was erg zat met de fletse zon als tegenlicht. Mooi dat hij bevalt

vandaag toch nog wat zitten klooien met de plaatsing van de Gopro , vond de armen eigenlijk te veel in het beeld :rolleyes:

dus....heb het nu bijna zover dat je ze bijna niet meer ziet :p

tilt functie van de FPV cam aangesloten werkt ook prima , alleen leveld hij niet automatisch op de naza
als iemand hier iets op weet ,alle reacties zijn welkom...

de GPS van de tarot gesloopt en op de Reptile gebouwd , maar helaas valt steeds de GPS weg .
ik had hier met de Tarot ook al last van
er blijkt toch ergens iets niet goed te zitten MAAR WAT?????

ook al sluit ik de gps aan ,ver weg van alle stroom draden en metaal hij blijft problemen geven.(GPS nog niet eens op de quad)

en als ik dan GPS heb ,en ik overal aan de kabels friemel dan valt hij ook nog niet weg ,dus aan de kabel lijkt het ook niet te liggen...

blijf het zo vreemd vinden:confused:

vertrouw hem voor geen meter

dus maar wachten op de nieuwe GPS ;)

@Joop bedank voor je reactie :)

Nick

Hey Nick ben je in het stukje instellen spektrum Dx8 + Naza M niet de mix settings vergeten voor de failsafe knop ?

hier nog wat foto's van de zender instellingen

switch sellect

full

mix

full

mix 1

full

mix 2

full

Nick

Laatst bewerkt door een moderator:
Back