uitlaat lrpz28r / gm nitrobull 28

hallo.
ik heb de roller gekocht van een man die hem wilde bouwen voor brussles.
hij beweerde dat hij er spider 6 diffs in had gedaan die die eerst in ze e-max had gezeten.
of ze echt standaart waren weet ik niet.
ik zocht er info over maar kon niks over de spider 6 diffs vinden.
groetjes ymro

Zoals ik al zei is er bij mijn weten geen 6 spider diff passend voor de Hellfire , net zo goed als voor de E-maxx trouwens.... Zeker in het geval van de E-maxx niet zonder ingrijpende aftermarket conversie in ieder geval.

Als ze er wel in zitten komen ze zo goed als zeker uit een Hoboa Hyper pro , enige manier om er achter te komen is openschroeven.

Ik meen me te herinneren dat de hobao spyder diffs een alluminium diffcase hebben.
En volgens mij staat er zelfs spider op.
Er zitten ook 6 schroeven in de ringgear ipv de gebruikelijke vier.
Dus dat zou makkelijk te herkennen moeten zijn

Bedoeld ie spider diffs, dus met 8 gears of een gewoon 6 geared diff... elk diff met 2 setjes satelieten heeft nl 6 tandwielen..... bijv standaard savage had er maar 4.(te zwak)

ik ga zo even me diffs bekijken.
is het verstandig om bigbore shocks te plaatsen?
of gewoon de standaart dempers houden?
ik kan nu bigbore shocks kopen voor 20 euro.
gr ymro

Hallo.
Om toch maar even in dit topic te blijven aangezien ik een klein vraagje heb ipv een heel nieuw topic openen.

Het betreft het afstellen.
Als ik me nitrobull 28 soms afstel dan gaat die janken bij gas terug na 3 sec vol gas.
Het lijkt dan wel op jeng jeng jeng jeng jeng.
Is dan me lowspeed te arm of te rijk?
Dus als ik 2a 3 sec vol gas rij en hem dan uit laat rollen.
Als iemand me uitleg niet snapt probeer ik het op een andere manier haha.
Ik hoor het wel.
Gr ymro

Over 2 weekjes tijdens de rookie dag even naar je afstelling laten kijken, die staat gewoon niet goed.

Hobao hyper st pro heeft een spider diff als middendiff erop zitten in een kunststof diff huis, heeft weinig nut mijns inziens en meer een toenmalig verkoopargument geweest.

Ik hoop dat ik goed leeer afstellen dan maar. Komt vast goed.
Ik hou gewoon altijd de temp in de gaten.
Volgas 120 a 125 graden zit ik altijd goed toch.
Gr ymro

Back