Uitlaat verplaatsen

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

Guest
Hallo,

Hoe kan ik de uitlaat verplaatsen want nu is het knalpijp aan de zijkant maar ik wil hem graag in de achterkant doen zodat ik me body niet hoef te verknippen.

Iemand ideen?

M.v.g.
Kevin

er zijn uitlaten voor... protech heeft ze geloof ik...
moet je maar ff zoeken

groeten thomas

Ik ken het maar dan moet je een hele nieuwe kopen, kun je het niet gewoon omlijden met een rubber slangetje? want de verbinding tussen mn uitlaatpijp uit de motor en de knalpijp is ook rubber dus...

Kevin

je kan het doen met een tuinslang, maar er bestaat een kans dat die gaat smelten... als je het goed doet moet je een silicone buis pakken. of van teflon.

groeten thomas

Hier zijn al topics over geweest :roll:
Even de zoekfunctie gebruiken kan geen kwaad :wink:

als je je uitlaat gewoon naar benedenricht is niet goed omdat dan de troep die eruit komt in de banden komen en vervolgens je grip op de weg verliest?

Kevin17 zei:
als je je uitlaat gewoon naar benedenricht is niet goed omdat dan de troep die eruit komt in de banden komen en vervolgens je grip op de weg verliest?

Dat maakt eigelijk niets uit, de gassen komen toch op de auto en op de banden.

Als de gassen volledig achter de auto zijn dan heb je het minste rotzooi, maar je zult altyd rotzooi hebben.

Kevin17 zei:
Dus ik kan hem gerust naar beneden richten?

Normaal wel ja, maar dan komt er veel meer in je kap terecht, anders staat de stinger van de kap weg en zal het buiten terecht komen, nu dus erin.

Trouwens, je wilt je body niet verknippen, maar denk ook aan de koelgaten, zonder is je motor ten dode opgeschreven :wink:

ik vraag eerst wel aan mn speciaalzaak voor de eventuele mogelijkheden

Als je je motor wilt laten koelen door koelgaten in de body te knippen is het het mooist, vind ik, omdat in de voorste zijraampjes te doen. Geeft een echte look aan je auto

Hij bedoelt de ruit van het portier denk ik.

Maar in de zomer is dat lang niet genoeg, uiteindelijk moet je ook een gat maken in je vooruit.

PS: mijn 700ste post 8)

Back