Ik ben al een tijdje een Do345 aan het maken met aan de voorzijde een benzine prop motor en centraal een turbine met thrust tube naar achteren.
Het is een enkelwandige thrust tube van bij Mick Reeves met kleine inlaatlip.
Ik heb ze mooi uitgelijnd en de motoruitlaat er wat vanaf gezet zodat hij wat koele lucht meeneemt. Achteraan heb ik de pijp gecenterd in een multiplex ring met kleine halve gaatjes errond. En hier ben ik in de fout gegaan, vandaag heb ik mijn turbine voor de eerste keer opgestart en de romp word pokkeheet rond de thrust tube.
Hoe moet ik ervoor zorgen dat er maximaal lucht door de romp gezogen wordt?
De het gat achteraan een stuk groter dan de thrust tube maken en de thrust tube enkele centimeter binnen de romp doen eindigen en daar ondersteunen?
Het is een enkelwandige thrust tube van bij Mick Reeves met kleine inlaatlip.
Ik heb ze mooi uitgelijnd en de motoruitlaat er wat vanaf gezet zodat hij wat koele lucht meeneemt. Achteraan heb ik de pijp gecenterd in een multiplex ring met kleine halve gaatjes errond. En hier ben ik in de fout gegaan, vandaag heb ik mijn turbine voor de eerste keer opgestart en de romp word pokkeheet rond de thrust tube.
Hoe moet ik ervoor zorgen dat er maximaal lucht door de romp gezogen wordt?
De het gat achteraan een stuk groter dan de thrust tube maken en de thrust tube enkele centimeter binnen de romp doen eindigen en daar ondersteunen?
Laatst bewerkt: