Uitlaten Carbon Fighter

• Topicstarter Topicstarter BigScaleBart
  • Startdatum Startdatum
B

BigScaleBart

Guest
hallo,
ik heb gezien dat je bij conrad 2 verschillende tuningsuitlaten kunt krijgen voor de carbon breaker.Een is een simpele met een s bochtje in het begin en dan een expansievatje.
Er is ook een(die vind ik persoonlijk heel mooi) die loopt langs de achterbrug en komt dan dwars achter de bodemplaat. Hier zie ik niet duidelijk een expansievaatje. Welke is nou eigenlijk het best?

Plaatjes:ITS System Information

ITS System Information

o ik kom er net achter dat de plaatjes niet werken.
Maar je moet naar conrad.nl -> modelbouw --> auto's en onderdelen --> tuning, reserve onderdelen --> onderdelen carbon fighter/breaker/racer --> 2e + 3e pagina

jij bedoeld deze?

236733_ZB_00_FB.EPS.jpg
.

het lijkt mij dat hij daar wel op een redelijk kwetsbare plaats zit. Denk dat als je gaat springen en je land verkeerd, je je uitlaatje af kan schrijven :-P.

EDIT:
en dit is de andere die je bedoeld ofzo?
236019_LB_00_FB.EPS.jpg
.
een ander uitlaatje kan ik niet vinden.. dit is gewoon t Standaard potje, denk dat je sowiso wel wat vermogen wint met die andere, maar die zit weer op een kwetsbare plaats lijkt mij.

Laatst bewerkt:
ja die eerste foto klopt, ik zie daar niet echt echt een expansievaatje in, die 2e bedoel ik niet. Tik maar eens op youtube: carbon fighter pro in, dat uitlaatje bedoel ik

ik heb die grote uitlaat op mijn reely carbon fighter. lekker sound en wat meer vermogen. kopen dus:banana:

ja die eerste foto klopt, ik zie daar niet echt echt een expansievaatje in, die 2e bedoel ik niet. Tik maar eens op youtube: carbon fighter pro in, dat uitlaatje bedoel ik
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Misschien ziet het er anders uit dan dat jij denkt dat het eruit moet zien... misschien heb je wat aan het volgende topic, geeft een leuk overzicht van wat er zoal aan uitlaatjes voor de diverse merken en types bigscales te koop is (of is geweest)...

--> RCBigscaleForum.nl • Toon onderwerp - [Bouwtip] Alle uitlaten op een rijtje

jij bedoeld deze?

236733_ZB_00_FB.EPS.jpg
.

het lijkt mij dat hij daar wel op een redelijk kwetsbare plaats zit. Denk dat als je gaat springen en je land verkeerd, je je uitlaatje af kan schrijven :-P.

EDIT:
en dit is de andere die je bedoeld ofzo?

een ander uitlaatje kan ik niet vinden.. dit is gewoon t Standaard potje, denk dat je sowiso wel wat vermogen wint met die andere, maar die zit weer op een kwetsbare plaats lijkt mij.

maar hij is wel mooier:p

Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Misschien ziet het er anders uit dan dat jij denkt dat het eruit moet zien... misschien heb je wat aan het volgende topic, geeft een leuk overzicht van wat er zoal aan uitlaatjes voor de diverse merken en types bigscales te koop is (of is geweest)...

--> RCBigscaleForum.nl • Toon onderwerp - [Bouwtip] Alle uitlaten op een rijtje
staat er helaas niet bij....die mooie overgens wel, waarvan al een foto in dit topic is geplaatst

Ga op de wagen zij bakken maken van een mcd of een fs .
Dan kan je er zo een samba pijp of er een rn pijp in hangen.
Zit je ook niet met het gezeur over geluids normen.
Ja je moet dan ook een andere boddy.

Ga op de wagen zij bakken maken van een mcd of een fs .
Dan kan je er zo een samba pijp of er een rn pijp in hangen.
Zit je ook niet met het gezeur over geluids normen.
Ja je moet dan ook een andere boddy.

k heb liever een rn Fat Power, maar dat past niet, komt ie verkeer om!:D:D:D

k heb liever een rn Fat Power, maar dat past niet, komt ie verkeer om!:D:D:D
En jij denkt dat je alles weet .
en niet genoeg rond leest.
RN heeft ook uitlaten gemaakt voor mcd .Rinus was een van de eerste met een hand gemaakte pijp.:-D:-D:-D:-D
Net als samba dat doet.
Oud type f1 pijp van samba past ook perfeckt op een mcd.:-D:-D:-D
Net als de pijp van een carson gassdevil.:-D:-D:-D
Nu dus eerst een gaan zoekken op internet,
en dan andtwoordt geven.:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

En jij denkt dat je alles weet .
en niet genoeg rond leest.
RN heeft ook uitlaten gemaakt voor mcd .Rinus was een van de eerste met een hand gemaakte pijp.:-D:-D:-D:-D
Net als samba dat doet.
Oud type f1 pijp van samba past ook perfeckt op een mcd.:-D:-D:-D
Net als de pijp van een carson gassdevil.:-D:-D:-D
Nu dus eerst een gaan zoekken op internet,
en dan andtwoordt geven.:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Hallo??? Er staat toch RN Fat Power, geen andere rn uitlaten

Back