Uitnodiging Hotliner / F5B meeting in Duitsland

Hallo,
Om ongelukken met lipo te voorkomen bestaan er laders die als je de balance stekker insteekt het aantal cellen herkennen. Anderzijds heb je balancers die als er 1 cel boven 4.2v komt het laden beeindigen.

Willy
 
Ja, hij had een Schulze NEXT, net als ik.
Maar als je dan de balancer niet gebruikt...
Het was toch een mannetje die met alles op de grens zat.
500A door een Schulze 18.200 heen jagen, en dan een seconde of 7-8 horizontaal vliegen.
Heiko en Guntmar zeiden ook al, dat moet stuk gaan, dat riepen ze al 2 dagen, en het bleef heel.

Maar gelukkig kon hij naar huis rijden, als we 5 seconden later waren geweest had de auto waarschijnlijk helemaal in brand gestaan.

GJ
 
Willy,

Hij had net een 4S gebalnceerd geladen.
Vervolgens een 3S aangestoken, zonder balancer.
Juist omdat hij de automatische herkenning gewend was, was hij vergeten de lader juist in te stellen.

Groet,
Gerben
 
Voor zichzelf sprekende foto's:
DSC06184.JPG

DSC06190.JPG

Schitterend :)
DSC06193.JPG

DSC06195.JPG


Hun mooi rol om het veld plat te walsen,
DSC06212.JPG
 
Jos,

Bedankt!
38 rakken is tikje geflatteerd, zat 1 motor aan rak uit bij (met 0.04sec) en kwam 1 sec tekort voor laatste rak. Guntmar had het maar naar boven afgerond, aardig he :)

Groet,
Gerben
 
Nog even de groepsfoto van zaterdag.

Val op rechts, met de Enigma op de grond.
Achter hem Team Germany.
Naast Val de 2 oranje mannetjes.



attachment.php



GJ
 
Back
Top