Uitnodiging jaarvergadering RB Electro

Discussie in 'F5J' gestart door jacobbos, 12 mrt 2022.

  1. jacobbos

    jacobbos

    Lid geworden:
    13 apr 2008
    Berichten:
    3.090
    Locatie:
    Gorredijk. FRL
    Op de F5j site is deze uitnodiging voor de jaarvergadering van de subcommissie RB Electro gepubliceerd.
     
  2. funpeter7823

    funpeter7823

    Lid geworden:
    22 nov 2013
    Berichten:
    864
    Locatie:
    Emmen
    Fijn dat er dan eindelijk een vergaderdatum gepland is. Voor mij persoonlijk is de jaarvergadering een winteractiviteit, en niet iets voor eind maart.

    Is het niet beter de vergadering online te doen en dan op een doordeweekse avond ?

    Je hebt gegarandeerd meer deelname.
     
    F3J-Karel vindt dit leuk.
  3. F3J-Karel

    F3J-Karel

    Lid geworden:
    24 sep 2008
    Berichten:
    563
    Locatie:
    Hengelo
    Helmaal mee eens, daarom volgende voorgesteld:

    Ik wil graag bij deze pleiten om de vliegers vergadering voor wie dat wil ook digitaal ( teams, zoom …) aan te bieden. We weten allemaal dat vervoerskosten in deze tijd de pan uit reizen en ook het milieu kan er zijn voordeel mee doen als gemiddeld niet iedereen 200 km moet rijden voor deze vergadering, ook lijkt me het positief uitwerken voor het deelnemer aantal.

    Tevens zou ik er voor willen pleiten om niet 5 NK wedstrijden te organiseren maar 3 stuks, de andere 2 (niet meetellend voor het NK) zou kunnen bestaan uit een online wedstrijd waarbij uiteraard met meerdere vliegers lokaal gevlogen kan worden.
     
    funpeter7823 vindt dit leuk.
  4. funpeter7823

    funpeter7823

    Lid geworden:
    22 nov 2013
    Berichten:
    864
    Locatie:
    Emmen
    Er is ook helemaal geen interesse vanuit de F5J groep, gister een rondje via app gedaan. 2 misschien, 7 niet.

    Meer kans op een geslaagde meeting wanneer wij het online doen en dan op een avond.
     
  5. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Peter, Karel,

    Dank voor het meedenken.

    Rond November 2021 bleek er toch ook behoefte aan een vergadering op locatie te zijn. mede vanwege het persoonlijk contact, elkaar weer eens in levenlijve te zien en naast de vergadering ook weer eens bij te praten. Het duurde even voor de corona maatregelen dat toelieten. Toen dat het feit was en we een datum konden plannen , heeft drukte op mijn werk een en ander wat vertraagd, daarmee is de vergadering inderdaad wat laat.
    Even snel terugkijkend in de notulen over diverse jaren bleek overigens dat de online Teams vergaderingen zeker niet tot hogere deelname hebben geleid, in tegendeel zelfs.

    Karel: bij de voorvergadering F5J (februari 2021) hebben we met zijn allen over aantal wedstrijden in een jaargesproken. Een meerderheid bleek voor continuering van de huidige insteek met 5 wedstrijden.
    We kunnen het natuurlijk nogmaals bespreken bij de komende vergadering, geen probleem.

    De trofeeën voor de NK winnaars zijn overigens besteld en verwachten we tijdens de vergadering aan een ieder uit te kunnen reiken :)
     

Deel Deze Pagina