uitnodiging voor het vgg groepje

serge pot

Forum veteraan
mag ik hier bij de meute van het vgg uitnodigen op het herfstfeest op de mvc in elten op 24 september .
een lijntje leggen is geen optie ivm andere vliegers ,maar alles wat gesleept of met electro omhoog kan is welkom (klitterband slepen is dan ook altijd mogelijk)

er is 220 en 12volt voorziening . de vrouwen zorgen op onze club voor kuchen .

zou zeggen kom langs voor een gezellig middagje vliegen met het geen je hebt (ook non vintage ).

het adres is op de sonderwykstrasse in elten .letterlijk de straat uitrijden en voor het bruggetje rechtsaf . dus als arjan en hendrik hun sleepkisten mee willen nemen (zie hier vragende puppy ogen )

voor het adres in de tom tom toets je sonderwykstrasse 67 elten in .

nu kun je van 2 kanten komen . of van zevenaar of via de afslag elten .

vanuit zevenaar lobith aanhouden .in herwen ga je op de rotonde 1è aflsg rechts . deze weg vervolgen .je gaat dan een hugje op en komt op een rotonde ,deze recht door . volgende kruising ga je links . deze weg ga je rechtdoor .dan kom je bij lobith daar op de rotonde ga je linksaf en rij je rechtdoor de dijk op de dijk vervolgen en door rijden met de weg mee .
je passeert na een km of 3 een oud grenswinkeltje de hut aan de linker hand . . je gaat een bruggetje over (groot woord dat bruggetje ) voor het spoor ga je rechts af .na een meter of 500 ga je rechtsaf de sonderwykstrasse op ,doorrijden en voor het bruggetje rechts , parkeren kan er over het algemeen voldoende .

vanuit elten zelf vanaf de snelweg . (pas op duitsers bouwen leuke afritten die je rustig moet nemen )deze route zou ik wel aanbevelen .

je gaat de a12 af de grens over . je neemt na de grens de 1e afrit (elten ).onderaan ga je links af . de weg continu vervolgen tot je in elten komt en rechts het marktplein hebt met de sparkasse ,links zit brodje die lekkere broodjes verkoopt . bij deze kruising ga je linksaf en vervolg je de hoofdweg . op een gegeven moment passeer je op rechts de rewe(supermarkt voor oa drank )

je gaat op een gegeven moment met een slinger naar het spoor. als je pech hebt sta je 10 minuten stil voor de slagbomen .
na de spoorweg overgang direct rechtsaf slaan . je passeert een oude molen met daar achter een diversieteit aan dieren (struisvogels ,kangaroe's etc)
na een 300 meter linksaf de sonderwykstrasse op draaien .

een vraag aan een ieder , rijdt rustig met een max van 10km/h op de sonderwykstrasse ivm spelende kinderen ,we willen de buren te vriend houden .

voor de rest als boven beschreven .

lijstje wie komt :

1) serge 2,4 ghz .

Mmmm, dat wordt lastig kiezen. Het woord 'herfstfeest' klinkt mij erg goed in de oren, maar er is dat weekend ook een BIGGS meeting in Venlo. Misschien beide één dagje.... Ik kijk het nog even aan, maar hou deze dag in mijn achterhoofd. Ik hoor graag als er een wat grotere sleper komt die mijn Austria Elefant (5m, 5,5 kg) omhoog zou kunnen slepen, dat maakt de keus makkelijker.
Hebben jullie evt een asfalt/beton baan voor een Boeing?

Hallo Serge,

nog even onder voorbehoud ivm met storingsdiensten, maar meestal kan ik wel met een collega ruilen.
Heb er al weer zin in :-).

1) serge 2,4 ghz .
2) Nick 2,4 ghz en 35 Mhz kanaal 68
3) Paul 35 Mhz kanaal 80

Groeten,

Paul.

Laatst bewerkt:
hoi paul ,gezellig .daarom meld ik het ook redelijk vroeg van te voren ,dan kan de planning naar de datum aangepast worden .

Jullie hebben wel het talent om die vliegdagen in mijn werkweekenden te plannen hoor!
Ik ben om de week het weekend thuis en die weekenden zijn er nooit meetings!

daar heb je ook helemaal gelijk in. ;-)

Tja.....planning voor volgend jaar is alweer de deur uit...kan ik verzoekjes doen voor 2013? haha

:D
en ik geloof dat 11 september in enkhuizen de 1 volgende vgg is ,maarja ,daar zit dan ook weer 2 weken tussen met deze . is wel stom toeval .

serge,

Ik ben er niet bij, had me erg leuk geleken. Volgend jaar mag je wel even eerder een bericht zetten, of pb, dan kom ik graag slepen met de biglift. Maar 1 weekend 2 meetings is me net te gek.

Hopelijk een andere keer,

Groet Hendrik

Nee, veel te laat natuurlijk :rolleyes:. Als je nu vast de datum voor 2012 geeft maken we er een Inter-Treffen van :-)

het was gezellig met een bqq ,taart en wat te drinken ,veel gezelligheid en de niet ontbrekende thermiek.

Back