Uitzending RTL 4 Help mijn man heeft een hobby.

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom hebben je vrouw en kids je opgegeven?

of vertel je hier iets half omdat de uitzending nog moet komen?

en regel 1 van bzb curses omgaan met clubs:

- als het niet bevalt ga je er weg

Het is best wel triest, als je een conflict met een club via een forum, en over de rug van je gezin wil beslechten. :( Er zal dan ook geen enkele producent intrappen.

Ik ga er zeker NIET naar kijken. Heb een schurft hekel aan dat soort sneue neuzen programma's.

Lang leve het publieke bestel!

Mijn partner heeft mij opgeven voor dit programma, om zo mijn woede en frustraties kwijt te kunnen, door wat er allemaal gebeurd is in het verleden met een bepaalde vliegclub in Venray

Het gaat helemaal niet om de frustraties van mijn partner, simpel weg omdat ze dat niet heeft :)

Zelf heb ik ook helemaal geen frustraties of woede in het uitoefenen van mijn hobby.
Ik heb er zelf nog steeds veel plezier in.

Dus daar gaat het allemaal niet om....
De woede en frustraties komen door een bepaalde vliegclub in venray !! :mad::mad:

Ik hoef en wil echt geen publiekelijk gram of wat dan ook.
Ik ben ook ASOLUUT niet bang dat dit de modelvliegerij in een kwaad dag licht brengt...ABSOLUIUT NIET !!

HET IS GEWOON HOE BEPAALDE CLUBS MET HUN LEDEN OMGAAT.:mad::mad:

Venlo heeft hier totaal NIETS en dan ook NIETS mee te maken...

Tenslotte heb IK mij niet opgegeven voor dit programma, maar mijn partner en kinderen.

Goed, als ik dit hierboven lees kan ik tot de volgende conclusies komen:
* Jouw partner en jouw kinderen hebben geen problemen met jouw hobby
* Jij hebt grote problemen met een club in Venray (Niet Venlo... was een fout van mij)
* En je wilt dit op de televisie brengen

Ik ben benieuwd...
Wellicht doe je er goed aan om alvast een advocaat te raadplegen;
als het verhaal té eenzijdig belicht wordt, komt bij mij het woord "smaad" vrij snel naar boven.

[mod]'t Zou wel aardig zijn als we niet beginnen te schelden....[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk je nou werkelijk dat jij positief uit dit verhaal stapt? Of heb je al je heli's verkocht voor giro 555 en spendeer je nu al je vrije tijd aan vrouw en kinderen, incl. koken, huishouden en vooral luisteren? (wat doe je dan eigenlijk nog op 't MBF?)
Gezien het format ga jij echt niet in het zonnetje gezet worden hoor; je bent niet voor niets zo vaag over wat er daadwerkelijk aan de hand is.

Ik ga 't graag zien; post je de uitzenddatum nog even in dit draadje?

Frank,
Zoals ik het hier zo lees, voel je je heel erg slachtoffer, of dat nou terecht is of niet. Ik weet niet hoe slim je daadwerkelijk bent, maar op dit forum kom je 'totaal verblind door je onrecht' over. Je zou je eens af kunnen vragen of dat onrecht nou echt het meest bepalende in jou leven is. Moet Frank echt beroemd worden vanwege het onrecht dat een paar mannetjes van een clubje in Venray jou aangedaan hebben? Of gaat het jou gewoon om de aandacht, en maakt de rest niet uit.

Een andere mogelijkheid is natuurlijk dat iemand anders Frank van te voren zo zwart mogelijk probeert te maken door hier onder zijn naam te posten. In dat geval; petje af, want het is zeer overtuigend.

Laatst bewerkt:
Heren, heren,

Nadat ik diverse mails van de Topicstarter heb ontvangen waarin hij aangeeft dat ie van meedere kanten min of meer word bedreigd gaat dit topic dicht en weg. Wat je er ook van vind allemaal, we zullen allemaal de uitzending zien...

Deze draad gaat dicht voordat een en ander escalleert.

Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back