ULTRA DUO PLUS 30 software

[font=Arial, sans-serif]Ik sta op het punt een ULTRA DUO PLUS 30 te kopen. Dit wil ik in Duistland doen, het ding is daar stukken goedkoper (€127). Ik weet alleen niet hoe het zit met de software die erin zit. Kun je kiezen tussen talen (Duits/Engels) of wordt het apparaat geleverd met slechts 1 taal. .... Wie weet raad?[/font]

Bij mij kun je naar mijn weten niet van taal veranderen. Het is wel een van de eerste modellen.
Kun je niet gelijk de juiste taal bestellen?

Software van de Ultra Duo Plus is later niet te veranderen, je kunt niet van taal veranderen, dus meteen de juiste taal bestellen!

www.hoellein.com levert snel en daar kunje in het engels telefonisch bestellen....

Kijk ook eens op de site w-w-modellbau.de te Waldfeucht (grens NL-D), niet alleen voor de lader. Is een druk bezochte zaak, niet groot maar beslist de moeite waard.

Frits

Hi ThoFri,

Enig idee of ze dan ook (goedkoop) pakjes in Nederland posten?

Peter

Hoi Peter,

wat de verzendingskosten betreft kan ik je geen antwoord geven. Ik woon er zo een 30 km vanaf en ga er dus zelf naartoe. Maar voor de verzendingskosten stuur je ze toch gewoon een mailtje. Ze antwoorden tamelijk snel.

Groetjes,
Frits

Back