ultra flash

Nope, ben er helemaal niet meer mee bezig geweest nadat ik de Kingtech heb gemonteerd.

Voor dit seizoen is dat wel de planning, zowel in de L-39 als in de Rebel.
Mag de pomp etc. van m`n buurman lenen dus zal het geheel binnenkort eens gaan inbouwen en wat spul gaan verstoken.


Zullen we ook eens wat in de Ultra Flash gaan stoken en roken ;-)
 
Even een sprongetje in de tijd…

De Flash heeft inmiddels 18 vluchtjes achter de kiezen.

Met 1 woord WOW, wat een ongelofelijk fijne,makkelijke,snelle en vergefelijke kist!
Echt helemaal super, zo blij als een klein ventje :p

Voor wat betreft de King Tech K140G snap niet dat er nog iemand is die van die "paarse poes" dingen koopt……
De motor loopt echt helemaal super, hangt fijn aan het gas en Diesel is wel zo'n uitkomst.
Gewoon onderweg bij de pomp ff kannetje vol tanken voor €1,48 V-power diesel en knallen maar.
Niks moeilijk gedoe, echt een super torretje!!

Berto bedankt voor alle "helpdesk" sessies Super service man, ik ga je aanmelden voor de Nobel prijs voor stress verlaging!! :p
 
Rook olie

In Duitsland wordt veel met deze olie rook gemaakt.

attachment.php


Ben je ook meteen van de muggen op de vliegplaats verlost :D

Dit weekend gaat mijn Flash haar maiden maken.

Groetjes,

Cliff
 
Hey Cliff,

Zie bovenstaand filmpje.
Was de test case met de lamp olie die je beschrijft.
Spuit direct achter de turbine in, resultaat, dikke vlammen……
Heb wel dezelfde lampolie gemengd met de PB rook olie 40% lampolie 60% PB smoke oil en dat ging goed.
Mengen ze wat bij dan daarzo?
Want Puur is een No Go..
 
Ik denk dat ze dat dan achter de straalpijp spuiten dus niet vlak achter de turbine.
De veer voor jouw neus retract is onderweg. Ik hoop dat de neuspoot dan wel locked.

Hier 2 foto's van de mijne in actie...

attachment.php


attachment.php
 
Veertje zit d'r in hoor ;)

Hoop maar dat tie het nou wel doet zoals het "hurt" want anders gaat er een Jet-1A setje richting het grijze archief :bad-words:

full


En omdat Snel altijd Sneller kan, van 140N naar 180N ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb van de week een Ultra Flash zien vliegen vanaf een 100 meter grasbaan.
Met een 8 kilo turbine. Dat was geen probleem. En vloog er erg goed mee.
Vooral omdat deze geen wing tank heeft. En dus erg licht was.

Ik heb dus met eigen ofen gezien dat het wel kan met 8 kilo!

Peter
 
8kg vanaf een grasbaan kan echt wel,heb het zelf veerschillende keren gedaan vanaf 80mtr
waarmee? met de thundertail volgetankt 9 kg,het gaat alleen wat sneller met een stuw van 10kg,binnenkort met de rmt turbine,stuw 12 kg,wat minder gras nodig bij de start,vliegen met 70k.
 
Kan idd. ruim vanaf gras met 8kg turbine geen probleem om een beetje rond te fladderen.

Maar loodrecht omhoog in 1 streep door de dampkring heen krijg ik toch net ff een wat harder harder latje van ;-)
 
Back
Top