UltraFly BAE Hawk

Hey,
ff een draatje starten over de Ultrafly BAE Hawk :D

het gaat dus over dit model

UltraFly BAE Hawk
ufla1020-main-2.jpg

Span: 72 cm
RTF gewicht: ca. 575 g
Lengte: 730 cm

Reviews:
RcGroups
RcUniverse

Ik heb er een besteld bij TowerHobbies.com (die kit met de brushless motor erbij)
Ik ga er wel nog mee w8en om te vliegen ik wil hem ergens in de zomervakantie RTF, 'k moet ook nog ff sparen voor de electronica.
En ook nog wat ervaring opdoen eerst nog vliegen met de Wolf K-10 en misschien eens met een clublid z'n funjet vliegen

Zijn er hier mensen die er ook één hebben en die wat ervaring kunnen uitwisselen en tips geven en misschien foto's ...

Greetzzz
Florian

heey florian,

jij zegt ook niet dat je weer wat nieuws heb he :D maarja, ik wil je alvast 1 tip geven!

TIP: 1 van 1 : je moet op een moment je roeren eruit snijden en ze dan vervangen door depron maar als je het uitgesneden roer even 45 graden afsnijd en deze er weer op zet is het VEEL mooier ( vind ik)

ik ga van de week denk ik ook weer verder bouwen ( DENK ik ) want wil de mini mag ook weer vliegend :lol: hebben maar als er vorderingen zijn zal ik ze hier neer zetten :wink:

Groetjes Rowan,

haha, ja je was de laatste tijd niet meer op msn dus kon ik niet echt zeggen dat ik hem heb gekocht hé ....

de tip snap ik wel nie helemaal :?
roer afsnijden en vervangen door depron , wat zat er anders wel op van roer ?
je moet toch zowiezo je roer 45 graden afsnijden, of moet je normaal scharniertjes steken ?

heey florian,

je moet je roeren eruit snijden die erin zitten ( die moet je vervangen door de bijgeleverde stukken depron )
t910285-82-thumb-depron-parts.jpg

maar als je de roeren mooi recht uit snijd en die 45 graden afsnijd heb je veel mooiere roeren als dat je dat depron gebruikt als roeren wat volgens de handleiding moet.

Groetjes Rowan,

Gister heb ik m'n pakje ontvangen.
ben alvast wat begonne met bouwen.
Jammergenoeg kan ik niet echt door doen omdat ik (nog) geen electronica heb...
dus kan ik nog niet romp dichtlijmen ed.

Heb al de vleugeltippen en hoogteroer tip gespoten in oragne :D
HPIM4591.jpg

HPIM4590.jpg

Back