Ultramat 10 kortgesloten...en nu?

PH_AJH zei:
Beste Jan Vos,
Als je goed leest begrijp je dat ik mijn vrouw juist NIET de schuld geef, maar dat ik het zelf heb kwijt gemaakt. Ik doe de bonnetjes. Verder was e.e.a. met een grote grijns geschreven (vandaar de overdaad aan :D deze).
Maar daar ging dit helemaal niet over. Enige wat telt is dat het belangrijk is om je aankoopbonnen goed te bewaren en dat Graupner blijkbaar coulant met garantie om gaat. Wat ik een erg prettig idee vind.
Arjan

Sorry Arjan had die gele dingen met tandpasta smile niet gezien.

Jan, geen enkel probleem. Dat zijn de gebreken van geschreven tekst.
Mijn vrouw ligt ondertussen in een deuk dat ik het bonnetje niet kan vinden en niemand de schuld kan geven :D :D Ze is nu met een vriendin een biertje drinken in de stad om deze overwinning te vieren.

Arjan

Geen idee waar deze serieuze bui van Jan vandaan is gekomen. Daar heeft-ie anders nooit last van, hoor! Wij pb-en en mailen regelmatig (Jannen onder elkaar, dat schept een band). Gelukkig is het al weer over, dus ik ga nu eens rustig kijken naar zijn laatste mail-met-woningaanbod 8O .

Wel jammer voor jou Arjan, dat er nu iemand met leedvermaak rondloopt in huis. Als er iets onuitstaanbaar is......

Jan, Jan, arJAN, allemaal problemen met bonnetjes :mrgreen:

Maar je hebt gelijk Jan, niet is erger dan een vrouw in huis die weet dat ze gelijk heeft :rolling: :D

Back