ultramat 16

hoi ik heb nu een ultramat 16 aangeschaft.
ik wil graag weten hoe ik hem op de computer moet aansluiten en configureren.
en welke programma's ik moet dowloaden.

al vast bedankt

Hallo,
Ik heb je een pb gestuurd maar heb nog geen antwoord.
Graag had ik ook geweten hoe jij dit probleem oploste. Ik heb nll dezelfde lader gekocht.

Thx

Kan misschien iemand anders wat uitleg geven over bepaalde programma's die je kan downloaden. In de handleiding stond enkel een link. Dit programma is in het Duits. (Logview)
Aangezien mijn Duits nihil is weet misscien iemand anders een (gratis) oplossing.

Thx

mijn duits is ook niet al te best maar het is wel te snappen zonder dat je duits al te goed is. je kunt google translate gebruiken om de website te vertalen daar kun je ook veel over het programma te weten komen

Heb ook de software gedownload zonder probleem maar...
- bij de ondersteunde laders staat geen UTRAMAT 16
- hij geeft enkel verbinding met een COM poort, maar bij de lader is een USB kabel en op mijn laptop staat geen COM poort
- op de site van LOGVIEW kun ook USB drivers downloaden, maar nergens staat iets over een ULTRAMAT

kan iemand mij raad geven?

bedankt,

Jos

ja je moet de
het ultramat eerst aanzetten en dan het programma opstarten.
als hij hem niet kan vinden dan krijg je een scherm en dan moet je de silicon driver selecteren

Iemand die even een stapvoorstap handleiding wil maken?, ik denk dat hier behoorlijke vraag naar is :D

Justin_ma schreef: "ja je moet de
het ultramat eerst aanzetten en dan het programma opstarten.
als hij hem niet kan vinden dan krijg je een scherm en dan moet je de silicon driver selecteren"

heb ik gedaan en werkt nog niet!!! Vraag bij het opstarten van "Logvieuw" zegt hij nog altijd dat hij de COM-poort niet kan vinden en het programma reageert niet.

heb dan weer de driver gedownload van de site van Graupner: https://www.silabs.com/products/mcu/Pages/USBtoUARTBridgeVCPDrivers.aspx
en geïnstalleerd. Bij het installeren zegt de computer "driver reeds geïnstalleerd". De driver die ik kan opzoeken is: CP210X_VCP_Win2K_XP_S2K3.exe

Hoe geraak ik daar uit en wat doe ik mis????

Kan iemand me vertellen hoe en wat bij een auto accu ?

Heb een austin mini van staan die ik graag weer eens wil starten, vorige keer viel andere auto uit die erbij was gehangen. Dus wil de accu al beetje opladen.

Back