Ultramat 25

Ik heb zowat overal rondgeneusd en veel handleidingen gezien voor de Ultramat 25.
In het engel is het zo dat het laden van Lipo's er in vermeld is, maar in het nederlands vind ik dat nooit terug????????
Ik zou het graag eens in het nederlands lezen, kan iemand mij helpen???

Groeten taffino

Ik heb zowat overal rondgeneusd en veel handleidingen gezien voor de Ultramat 25.
In het engel is het zo dat het laden van Lipo's er in vermeld is, maar in het nederlands vind ik dat nooit terug????????
Ik zou het graag eens in het nederlands lezen, kan iemand mij helpen???

Groeten taffino

Ik heb een ultramat 25 en laad lipo`s ermee , wat wil je weten?

groet,

Michiel

Hallo Michiel, het is mijn engels die niet helemaal je dat is.Het leest wat gemakkelijker voor mij in het Nederlands.Maar ik heb toch 2 vraagjes, als ik een lipo ontlaad tot 3 v en dan terug wil laden gaat hij over de laadtijd hij geeft een fehler en je ziet niet meer wat hij al bijgeladen heeft??????????? Als je een 3 cels batterij laad en er is een cel die bv te rap haar stroom verliest ( wat tot een crash kan leiden) zie je dit niet in het laden of toch??????

Groeten johan

Hallo Michiel, het is mijn engels die niet helemaal je dat is.Het leest wat gemakkelijker voor mij in het Nederlands.Maar ik heb toch 2 vraagjes, als ik een lipo ontlaad tot 3 v en dan terug wil laden gaat hij over de laadtijd hij geeft een fehler en je ziet niet meer wat hij al bijgeladen heeft??????????? Als je een 3 cels batterij laad en er is een cel die bv te rap haar stroom verliest ( wat tot een crash kan leiden) zie je dit niet in het laden of toch??????

Groeten johan

Hoi Johan ,

Met als laadtijd bedoel je de max van 300min ? de ultramat is ook een snellader nml en ja als deze verstreken is zie ik ook geen gegevens meer , enige remedie is sneller ontladen en sneller laden (ja sorry te gemakkelijk) .

Op de lader zie je verder geen gevens over de cellen afzonderlijk dus ook niet of een cel snel ontlaad . Maar welke balancer gebruik je ?

Michiel.

Back