Union Ruby

Hoi Allemaal,

Ik bedoel eigenlijk dat het punt nu wel duidelijk is, de opstelling van de motoren en Schottels zoals hij nu is is niet ideaal. De hoek tussen Schottel en motor is aan de grote kant en de kopellingen van Marx staan niet echt bekend als erg betrouwbaar. Oplossingen zijn ook al geboden, het is nu aan Jean-Paul om daar wel of niet wat aan te doen. Met andere woorden; laten we voorkomen dat we weer een eindeloze discussie krijgen over Schottels................... :wink:.

Groetjes, Danny.

Hallo,Vaandaag voor de eerste keer gaan varen met de Union ruby,In één woord te vertellen fantastisch.Ik heb er twee loodaccu's 12 V 12Ah en één 6v 10 Ah in zitten en heb nog 9kg lood moeten toevoegen.Na de negatieve reactie in verband met de moterkoppelingen vaart ie subliem moteren draaien praktische geluidloos.Na twee uren konstant varen en afbeulen van de boot heb ik geen problemen ondervonden juist dat de motoren goed warm werden.Groetjes JP

Hallo Jean-Paul,

Goed om te horen dat de testvaart zonder problemen is verlopen :D. Heb je nog "problemen" gehad met het manoeuvreren omdat de Schottels geen 360 maar 180 graden kunnen draaien? of gaat dat met de motor achteruit ook prima?

Groetjes, Danny.

Hoi Danny,

Zelf verkies ik gewoon om de Aquamasters 360 graden te laten draaien anders is het zo slecht afremmen als je achterboot bent...

gr,
wouter

Hoi Wouter,

Natuurlijk is 360 graden draaien van de Schottels het mooist, maar ik ben gewoon benieuwd of het veel verschil maakt; Schottels 360 graden in de rondte en de motoren draaiend in één richting of Schottels 180 graden in de rondte en de motoren draaiend in beide richtingen :D.

Enne....... wat is er met je Avatar gebeurd 8O ( :wink: )

Groetjes, Danny.

Back