Unox Vliegmeeting

• Topicstarter Topicstarter Sandor
  • Startdatum Startdatum
maaeruh.. terug naar de kippen.. euh -- meeting :)

Doe es een datum prikken, dan kan ik dat weekend vast blocken in mn agenda :p

Blijf het erg vreemd vinden.
Heb in het verleden afspraken gemaakt met Koen Sr over hoe of wat tijdens zo'n 'unox' meeting en weet eigenlijk niet beter dan dat Koen Sr het wat dat soort zaken betreft het voor het zeggen heeft, en hierover ook beslissingen kon/mocht nemen, ging ook buiten Jos om dacht ik en volgens mij in goed overleg

Groetjes Ger.

in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst:mrgreen:

gastvliegen

Neem in het vergaderpunt vooral mee dat gastvliegen ook positief op de balans van de PMF clubkas kan werken.

Wellicht kan het van doorslaggevend belang zijn..

Groetjes,

Cliff

de oplossing:snipersmile:

Stilte... Zucht, ... veel gezucht... Ff afdwalend, terug met 2 benen op de grond...

Heb in het verleden afspraken gemaakt met Koen Sr over hoe of wat tijdens zo'n 'unox' meeting en weet eigenlijk niet beter dan dat Koen Sr het wat dat soort zaken betreft het voor het zeggen heeft, en hierover ook beslissingen kon/mocht nemen, ging ook buiten Jos om dacht ik en volgens mij in goed overleg.

Ger, ik denk dat de keuze van Koen Sr (meestal) een goede is, maar hij heeft het Hélemáál niet alleen voor het zeggen. :-)

@Davy, juist de leden hebben het voor het zeggen hé, zonder leden is er helemaal geen club :wink: maar anders gewoon een agenda-punt van maken met daaopaansluitend een stemming tijdens de ledenvergadering, of ben ik hier net ietsjes te simpel voor???

Het probleem is dat sommige leden dat regelmatig doen, maar ze steeds voor een blok beton eindigen. En het aantal leden dat wél zijn mond opendoet op de algemene vergadering, kan je op één hand tellen.

(Davy, als het Rozenburg wordt? kachel je maar lekker met de Velo)

Ik kijk er al helemaal naar uit ! Is er al een datum bekend ? In principe HOOP (hoop hoop hoop hoop hoop) ik tegen die tijd gewoon met m'n eigen Harpoontje te kunnen/durven komen !

Mijn idee is dat het bestuur anders kijkt naar de hobbyop zich. Ze zien het meer als een individueel gebeuren, en niet als een gezellig gebeuren als groep gelijk wij dat doen.

Koen heeft gelijk ! Wij zien het als een gezellig gebeuren terwijl vooral één man de hobby zelf niet (meer) uitvoert en er dus anders tegen aankijkt !

Neem in het vergaderpunt vooral mee dat gastvliegen ook positief op de balans van de PMF clubkas kan werken.

Persoonlijk vind ik dit een verkeerde insteek.

Hoe dan ook jongens, ik kan uit persoonlijke ervaring vertellen dat er tussen de leden ook enkelingen zijn die liever niet willen dat er (teveel) gastvliegers komen. Maar dat komt dan omdat ze dan zelf niet durven vliegen of er niet tegen kunnen dat er mensen zijn met duurdere vliegtuigen. Persoonlijk zeg ik altijd tegen mijn leerlingen "gewoon meevliegen, niks van aantrekken. Zo leer je pas goed vliegen". Maar niet iedereen denkt er zo over. Maar, als je eens kijkt naar het aantal leden dat er nog echt actief komt vliegen, dan ben ik toch wel beteuterd en heb ik liever dat er een aantal actieve VRIENDEN MODELISTEN mee komen doen !

Vriendelijke groeten,

Davy

Laatst bewerkt:
Hmm zalige bekrompenheid, narrowmindness, en meer van dattum. Warm en vertrouwd als een oude handschoen. Bah-Bah
Dat klinkt toch behoorlijk arrogant allemaal.
Enne, die bestuursleden daar, vliegen die wel? Of zijn dat gedetacheerde ambtenaren?
Klinkt als tijd voor nieuwe bezems.

ik heb even onofficieel:mrgreen: gepolst bij een bestuurslid waarom die regels op pmf zijn ingevoerd.

Er waren een tijd terug een paar (actieve) leden die klaagden over gastvliegers. Het jammere is dat een paar bestuursleden het liefst die paar leden horen omdat ze dezelfde mening hebben :rolleyes:.

Maar ik zal proberen een klein betoog voor te bereiden voor op de algemene vergadering

Hmm zalige bekrompenheid, narrowmindness, en meer van dattum. Warm en vertrouwd als een oude handschoen. Bah-Bah
Dat klinkt toch behoorlijk arrogant allemaal.
Enne, die bestuursleden daar, vliegen die wel? Of zijn dat gedetacheerde ambtenaren?
Klinkt als tijd voor nieuwe bezems.
goede samenvatting ;)

gast vliegers

Of ze moesten de putjes komen vullen op zaterdag, misschien is dan de GROTE WINNYTOE wel content, nie waar koenyboy, ;)

money back

Hé Maikel, dan moet jij 10 euro hebben gekregen in plaats van brengen, :wink:
Bezemen die handel, Koen jr (Davy) doe je best en overtuig je clubleden, succes en sterkte, en áls het lukt maken we er weer een gezellige en mooie winter pampa's van. :yes:

Ger.

Wie wil er nou niet weer een keer naar Pampa :-)

En Jets over Pampa is nog veelste ver weg :-(

het bestuur maken jullie zelf toch?
is het bij jullie niet zo dat de bestuurleden zich moeten laten herkiezen met max 4 jaar?.
is altijd goed een frisse wind.
leden maken het bestuur.

Het bestuur is er inderdaad om de leden te dienen. Klinkt wat simpel maar eigenlijk is het gewoon zo. Als het merendeel van de leden het er niet mee eens is dat klopt er iets niet.

Wellicht zijn er andere afspraken mogelijk waar iedereen tevreden mee is. Soms wil het gewoon niet..... dan wordt het tijd om het bestuurd eruit te schoppen ;)

Zo simpel is het niet, daar grote WINNI TOE connecties heeft met de militaire overheid. Als hij zegt zo, dan is het zo, en als je dan toch nog blijft wringen, dan vlieg je er gewoon uit, doe maar eens een rond vraag aan bepaalde mensen, die zullen het wel bevestigen. Dit is ook de schuld van de politiekers, het moet allemaal maar geld opbrengen, en een ruimte vrij maken voor modelvliegers en andere hobbyisten dat doen ze liever niet, zeker die groene manneks.:mad:

hetze

Hallo Hallo klop klop.

Niet de bedoeling om een hetze te ontketenen.
Escaleren is simpel, de goede vrede bewerkstelligen en behouden wat minder simpel.
Bezem erdoor kan ook gewoon betekenen dat het huidige bestuur gewoon met steekhoudende argumenten te maken krijgt en hopelijk een aangepast beleid zal willen uitvoeren.
Beter om dit in goede harmonie te ventileren in de ledenvergadering en oppassen voor hokjesgeest, dat is vaak maar een kort leven beschoren, met andere woorden korte termijn winst.
Mijn advies aan de Pampa leden zal dan zijn, kijk naar het doel, 1e is voortbestaan van de club, met als het kan zoveel mogelijk tevreden leden, luister ook naar de signalen, die vaak niet gespuid durven worden op zo'n algemene leden vergadering, maar tijdens de vliegdagen.
2e is wat de eigenlijke mogelijkheden zijn, de derde maar niet de minst belangrijke, HAVE FUN.
Is simpel want als er door een paar leden er vele leden zich moeten aanpassen is het zo gedaan.
Trek je conclusie, doe je mond open en kom met feiten, blijf altijd beschaafd, atijd dus hé.
Pampa is in mijn beleving een fantastische club, aardige open mensen, ja ook Jos want ik spreek hem altijd als ik op bezoek ben, op onder andere de paasdagen en de jets over Pampa dagen.
Dus de bezem hé, en niet met de spreekwoordelijke botte bijl.
Het kan nooit zo zijn dat een club een dictatuur wordt, dan is er iets stuctureel niet in de haak, maar dat wil er bij mij eigenlijk niet in, heb nooit die indruk gehad van de Pampa modelfighters.

Mijn mening, voor wat die waard is..........

De hartelijke vlieg groeten Ger Kovacs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back