Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Blijf het erg vreemd vinden.
Heb in het verleden afspraken gemaakt met Koen Sr over hoe of wat tijdens zo'n 'unox' meeting en weet eigenlijk niet beter dan dat Koen Sr het wat dat soort zaken betreft het voor het zeggen heeft, en hierover ook beslissingen kon/mocht nemen, ging ook buiten Jos om dacht ik en volgens mij in goed overleg
Groetjes Ger.
Also sprach ein zelfstandig ondernemerin het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
de oplossing:snipersmile:
Heb in het verleden afspraken gemaakt met Koen Sr over hoe of wat tijdens zo'n 'unox' meeting en weet eigenlijk niet beter dan dat Koen Sr het wat dat soort zaken betreft het voor het zeggen heeft, en hierover ook beslissingen kon/mocht nemen, ging ook buiten Jos om dacht ik en volgens mij in goed overleg.
@Davy, juist de leden hebben het voor het zeggen hé, zonder leden is er helemaal geen club :wink: maar anders gewoon een agenda-punt van maken met daaopaansluitend een stemming tijdens de ledenvergadering, of ben ik hier net ietsjes te simpel voor???
(Davy, als het Rozenburg wordt? kachel je maar lekker met de Velo)
Mijn idee is dat het bestuur anders kijkt naar de hobbyop zich. Ze zien het meer als een individueel gebeuren, en niet als een gezellig gebeuren als groep gelijk wij dat doen.
Neem in het vergaderpunt vooral mee dat gastvliegen ook positief op de balans van de PMF clubkas kan werken.
goede samenvattingHmm zalige bekrompenheid, narrowmindness, en meer van dattum. Warm en vertrouwd als een oude handschoen. Bah-Bah
Dat klinkt toch behoorlijk arrogant allemaal.
Enne, die bestuursleden daar, vliegen die wel? Of zijn dat gedetacheerde ambtenaren?
Klinkt als tijd voor nieuwe bezems.
ah da weet ik zo nog nie ehOf ze moesten de putjes komen vullen op zaterdag, misschien is dan de GROTE WINNYTOE wel content, nie waar koenyboy,![]()
ah da weet ik zo nog nie eh. Als het dat maar was hahaa
![]()
en nog Hans z'n neuswiel eraf gekregenhebben wij de laatste keer nog gedaan toen wij op zondag kwamen gastvliegen
2 kruiwagens vol met zand gevuld en gaten gevuld(zo'n 100 gaten of zo)
dus daar kan het niet aan liggen