UPDATE PHANTOM 3

De zender is op je aangesloten phone op download drukken en installeren, niets meer dan dat

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik een ipad dus die moet ik aansluiten zoals normaal en in de de dji app updaten ?

Ja, kan wel even duren, gewoon rustig afwachten tot het kleine lampje aan de voorkant groen is

Met z'n drieën zijn we lekker bezig geweest, begrijp heel goed hoe frustrerend het kan zijn, en dan is het heel fijn als er een helpende hand is [emoji106] voyager thanks

Wat ik fout deed dat ik de zip uitpakte op mijn pc en niet op de sd kaart dus ik zette de zip eerst op de pc en daarna op de kaart dat was mijn fout

Ja dacht ik niet ik ben wel zo aan het googelen geweest dat het nu al niet meer weet

Mooi dat het werkt!
Ik was gisteren even aan het chatten met Droneland op de site, en zij zeiden dat u altijd langs kon komen bij ze als u er niet uit kwam.

Dji contoler+VR.jpeg
Even iets anders, heeft niets met updaten te maken maar misschien wel interessant voor Phantom vliegers.
Tijdens het filmen had ik nog al eens last van de zon waardoor ik mijn Ipad scherm niet echt goed kon zien en het maken van het juiste shot een beetje op geluk moest. IK heb toen een zonnescherm gekocht maar ook dat werkt niet 100%. In het verleden heb ik veel FPV gevlogen met een Fatshark videobril (veel te duur). Ik ben op een gegeven moment verder gaan zoeken naar een oplossing en die heb ik nu gevonden. Naast de Go app op mijn mini Ipad gebruik ik nu ook de Litchie app i.c.m. een VR bril (€12,-) op mijn Samsung Note 3. De app kost wel bijna €20,- maar je hebt dan wat meer mogelijkheden dan de Go app en je kunt er een VR bril mee gebruiken, dus voor €32,- kun je via de bril je beeld bekijken. Het is natuurlijk eigenlijk niet toegestaan om zo te vliegen maar ach voor een goed video shot doe ik het toch even op. Ook het waypoint vliegen is handiger want die kun je in tegenstelling tot de Go app voordat je daadwerkelijk gaat vliegen al voorbereiden via pc of laptop.

Litchi app : http://flylitchi.com/
VR bril : http://www.banggood.com/RITECH-II-H...s-for-3_5-to-6-Inch-Smartphone-p-1019120.html

Laatst bewerkt:
Ik haak hier maar even in omdat mijn vraag ook gaat over het update gaat, ik heb vandaag mijn Phantom 3 geupdate naar de nieuwste firmware 1.6.40.
Nu zie ik in de DJI GO app bij firmware staan 1.6.40, maar bij de remote controller staat 1.5.70.

Wat ik ook probeer ik krijg de RC niet geupdate naar 1.6.40, ik heb het geprobeerd met een USB/micro-sd stick, een standaard USB stick en met de micro-sd in de Phantom 3 en dan de usb-kabel aangesloten tussen de RC en de Phantom 3, maar met geen één van deze optie's wil de RC gaan update.

Houd dit in dat de RC niet naar 1.6.40 geupdate kan worden of doe ik toch iets fout ?

Back