update phoenix probleem

heb deze week een 2e hands Phoenix gekocht en geïnstalleerd en wil die updaten naar de nieuwste versie en zodra ik die opstart loopt die vast
heb ook me videokaart ge update maar dat helpt niet zie hieronder de foutmelding die ik krijg als ik het na een update wilt starten terwijl het wel lukt andere heli's te downloaden maar de update niet iemand een idee
de versie op die op de dvd rom staat is 2.5

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: phoenixRC.exe
Versie van toepassing: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4fed79b7
Naam van foutmodule: phoenixRC.exe
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4fed79b7
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 002bb103
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

is het probleem dat hij de update niet kan downloaden. of gebeurt het tijdens het installeren van de gedownloade update.

als het tijdens het downloaden is. kan je ook proberen om de update handmatig te doen door hem van Phoenix model flight simulation :: Downloads te downloaden.

anders denk ik even contact opnemen met phoenix voor een update van 2.5 naar 3.0 als ze die nog hebben. aangezien ik die er niet tussen zie staan. dan zou hij vanaf versie 3.0 wel gewoon moeten updaten.

is het probleem dat hij de update niet kan downloaden. of gebeurt het tijdens het installeren van de gedownloade update.

als het tijdens het downloaden is. kan je ook proberen om de update handmatig te doen door hem van Phoenix model flight simulation :: Downloads te downloaden.

anders denk ik even contact opnemen met phoenix voor een update van 2.5 naar 3.0 als ze die nog hebben. aangezien ik die er niet tussen zie staan. dan zou hij vanaf versie 3.0 wel gewoon moeten updaten.

kan elke versie downloaden en instaleren maar zodra ik Phoenix opstart loopt die vast

Appcrash is een probleem in de pc. Op YouTube staat een filmpje hoe je dit op kunt lossen.

Laatst bewerkt door een moderator:
dat is niet helemaal waar,

ik had namelijk een update programma .. Any version to 4.0 en dat werkte prima.
Maar omdat ik nu sim met Next-Sim ipv Phoenix heb ik helaas ook die update niet meer.

Het kan wel zo zijn dat deze file inderdaad niet meer te vinden is online.

Wat bedoel je dan met "n drama"? Niet te vliegen, of anders vliegen?

Ik heb namelijk diverse verhalen gelezen waarin mensen aangeven dat bepaalde modellen echt compleet anders vliegen dan irl. Wellicht dat ze bepaalde modellen geüpdate hebben om te proberen dit wat dichter bij elkaar te krijgen?

kwam er gister achter dat Phoenix niet werkt met mijn devo 7 zender terwijl het wel werkt met de Devo 7E zender.
en in de lijst van welke wel en niet werkt staan ze beide niet tussen heel vaag dit

Back