Update wedstrijd belgië

• Topicstarter Topicstarter jonas raptor killer
  • Startdatum Startdatum
J

jonas raptor killer

Guest
Zo als beloofd,

De grote update.

Gistere zijn we met iedereen even rond de tafel gaan zitten.
We gaan dus heel het weekend door twee vlieg lijnen aan houden.
Op de ene vlieg lijn zal het 3D evenement plaats vinden.
Op de andere het F3c vliegen en het schaal vliegen.
Het kan wel zo zijn dat het op de 3D flightline na de midag (uur onbepaald).
Het vliegen stop word gezet van wegen de zon.
Dan mag er op dat veld vrij gevlogen worden en worden er demonstraties gegeven.

Er is heel het weekend door campeer gelegenheid voor zien dus wij hebben zelfs een extra sanitaire voorziening besteld van de gemeente en een bidon van 1000 liter water.

Voor de avond van zaterdag hebben wij een BBQ voorzien aan een democratische prijs van 10€ de man.
Inschrijvingen BBQ via het e-mail adres jonas.belgium3d@gmail.com zeker voor woensdag 14 Mei even het aantal laten weten en de naam.

Die avond zijn er ook nog een paar spectaculaire dingen gepland (zo als een vuurwerk en zo...). Dus zeker de moeite om te blijven.

Het inschrijven kan nog tot vrijdag 16 Mei ofwel via de website van D3D of via de wedsite van de Belgische oragnisatie of op het veld zelf op vrijdag.

Dutch 3D Competition
www.jonas-schelpe.com/3d competition.html

Groetjes Jonas

Jonas,

Interresant plan van die 2 vlieglijnen.

Maar is er dan ook een dubbele Jury en worden de kanalen per vlieglijn ook nog gesplitst?

Ik heb ook John ff ingelicht over de optie om vrijdag's nog in te schrijven. Normaal gesproken moeten deelnemers zich minimaal 1 week van te voren inschrijven, hoofdzakelijk om de jury de tijd te geven om zich te verdiepen in de figuren die gevlogen gaan worden (in totaal zijn er ruim 60-70 verschillende figuren waaruit gekozen kan worden).

m.vr.gr.

Rick

Zeker en vast een dubbele jury.
Kwa kanalen das allemaal via zender bewaking.
JA dat van die figuren ik hoop dat de jury.
Ze kent ;)

Groetjes Jonas

Wil dit zeggen dat de 3D wedstrijd over 2 dagen verdeeld wordt?
Blijven er veel mensen slapen? Is er ontbijt voorzien?

Heey fredje

Ja zeker is de wedstrijd over twee dagen voorzien.
Tot hier toe zijn we al zeker met meer dan tien die blijven slapen ik hoop aan een 25 man te geraken.
Voor het onbijt ben ik nog het één en ander aan het regelen maar dat zou ook goed moete komen.

groetjes Jonas

voor het ontbijt zijn er bakkers genoeg op 5 minuten rijden.

ik ben ook 2 dagen aanwezig, bestellingen voor de slaapkoppen kunnen altijd doorgegeven worden aan de vroege vogels.

Uiteraard gaan we niet voor 20-30 man/vrouw spek met eireren bakken, we komen niet op culinair weekend maar om te vliegen nietwaar ?

tot binnenkort,

Peter

Heey fredje

Ja zeker is de wedstrijd over twee dagen voorzien......

Dat vind ik jammer, had ook graag meegedaan, helaas zit 2 dagen er voor mij niet in.

Heeft het zin om 1 dag mee te doen in de sportsman-klasse ? Of wordt de volgende dag pas ronde 2 en 3 gevlogen ?

alle anderen alvast succes en veel plezier

Ziet er naar uit dat ik ook niet kan komen... Jammer dat het zo moet. 75% van de Hollanders heeft er zo geen zin aan of kan niet heb ik het idee..

Tot Venlo

Helaas kan ik ook niet.
Het twee dagen probleem doet bij mij de das om.
De afstand is niet het probleem, naar Roden ga ik ook als we daar wedstrijd hebben.

Ik kan het gewoonweg thuis niet maken om WEER een heel weekend weg te zijn.
We zitten namelijk in ons jubileumjaar van de vliegclub en dat kost mij ookal weekend punten :)
EN mijn vrouw heeft de zaterdag al volgeplanned waardoor ik een pappa-dag heb.

Helaas kan ik ook niet.
Het twee dagen probleem doet bij mij de das om.
De afstand is niet het probleem, naar Roden ga ik ook als we daar wedstrijd hebben.

Ik kan het gewoonweg thuis niet maken om WEER een heel weekend weg te zijn.
We zitten namelijk in ons jubileumjaar van de vliegclub en dat kost mij ookal weekend punten :)
EN mijn vrouw heeft de zaterdag al volgeplanned waardoor ik een pappa-dag heb.

Wat dacht je van een campeerweekend voor de kids;)

Je bent me net voor Holco, dat wilde ik ook gaan zeggen!
Gewoon al die papa's hun kids mee, dan komt dat helemaal goed. Vraag ik mijn vriendinneke wel of ze zin heeft om een weekend op een hoop kleine kids te passen ;)

Ah jongens kom op!
Sta ik dadelijk alleen op het veld tussen allemaal Belgen!
Het idee van 2 dagen is gekomen om van deze wedstrijd een soort "Comines"te maken.
Dat was voor diegene die dit niet weten een wedstrijd in België op de grens met Frankrijk, in Comines dus, dat was echt ver rijden!

Dat willen ze nu ook gaan doen, Er zijn dus 4 klassen F3C, Dutch 3D A&B en schallvliegen.
Dat is waarmee het weekend gevuld gaat worden. Verder kan ik jullie vertellen dat het een mooie locatie is is Brecht en het vorig jaar goed geregeld was! Ook het ontbijt was toen perfect geregeld (Voor Jonas, als je dat nu weer zou kunnen regelen zou top zijn! Ook tegen betaling wil denk ik iedereen wel zo'n ontbijt!)

Nou ik stop er weer mee, ik hoop wel dat er nog iets te regelen valt voor de papa's. Zo'n kind uitstap dag moet te regelen zijn toch :-)

En Tjerk, kan je niets regelen met andere chauffeurs?

Groet,

Michiel.

Hoe werkt het met kamperen? Kan je daar op het terrein terecht? Of is er een camping in de buurt?
En moet je je daarvoor aanmelden/inschrijven?

Want als ik een autootje kan regelen, dan kom ik zeker een weekendje kijken :D

Het veld is groot genoeg om een groot aantal tenten op kwijt te kunnen, dat is geen probleem dus.

Back