upgrades voor msr

Ik zou graag wat upgrades op m'n msr zetten maar k'vindt ze nogal moeiluk dicht bij huis. Als je dan in het buitenland besteld komt er een pak verzendingskosten bij.
Weet er iemand waar je aan upgrades kan geraken tegen betaalbare prijs:confused:

Toch in het buitenland bestellen en de verzendkosten accepteren. Per winkel zijn de verschillen enorm is mijn ervaring. Een andere optie bij hoge verzendkosten is dat je samen met een paar medelanders een pakket laat komen en dan binnenlands de pakketjes doorstuurt. Echter zitten hier ook verzendkosten aan verbonden.

Goh je zou je nog verbazen hoe weinig het kost hoor met verzendingskosten bij... Meestal is het zelfs goedkoper dan je lokale hobbyshop.

Ga eens horen bij amshop.be in Brugge? Die hebben leveren e-flite en hebben erg veel heli spullen op stock! :)

Goh je zou je nog verbazen hoe weinig het kost hoor met verzendingskosten bij... Meestal is het zelfs goedkoper dan je lokale hobbyshop.

Ga eens horen bij amshop.be in Brugge? Die hebben leveren e-flite en hebben erg veel heli spullen op stock! :)

Precies. Ik heb wel eens pakketten gehad waarvan de verzendkosten vanuit het buitenland een stuk lager waren dan wanneer je binnen Nederland hetzelfde pakket zou hebben verzonden.

Back