USB Interface kabel

• Topicstarter Topicstarter Wim1959
  • Startdatum Startdatum
W

Wim1959

Guest
Heej
Ik ben opzoek naar USB Interface kabel zodat ik mijn Aerofly Professional Deluxe kan uitproberen zonder die kabel kan ik met mijn zender niks beginnen.
Ik heb een zespoligestekker in mijn zender zitten met een draadje en aan uiteinde een jackplug (vrouwtje) wat ik nu nodig heb is een jackplug (mannetje) kabeltje volgens mij daaraan vast een printje dan weer draad met USB.
Wie kan mij verder helpen?
Ik heb bij Quartel Modelbouw nagevraagd maar die hebben hem niet de verkoper vertelde dat die alleen met het software meegeleverd wordt.
:D
Zit echt verlegen op een antwoordt.

m.vr.gr. Wim1959

Hi,

Het gaat om deze kabel:
# 85153 USB Simulator-Interface MPX (Earphone+DIN)
Even zoeken met USB op http://www.multiplex-rc.de en je ziet'm!

Bovengenoemde kabel zorgt ervoor dat de simulator je zender als dubbele joystick ziet en werkt dus ook met Microsoft Flightsimulatore en spellen, Aerofly pro dus instellen op joystick, en werkt dus ook met gewone joystick ipv zender

Welke zender heb je.. zou ook wel helpen.

De Q boys niet gelijk geloven, even wat winkels verder informeren, of bij Ikarus zelf op hun forum.

Je hebt voor Aerofly Professional deluxe een zgn Dongle nodig. Dit apparaatje zit tussen je USB poort en zender. Inderdaad dit stukje hardware zit er gewoon bij als je hem koopt. (Heb je soms een kopietje ;-) ) Quartel heeft dus wel gelijk!

Ik weet van andere forums dat dit door een iemand is gekraakt zodat je die dongle niet meer nodig hebt .... maar deze meneer is geloof ik aangepakt door Ikarus ...

Het kan natuurlijk ook zijn dat Wim een AFPdeluxe heeft met Gamebird, om dan ook je zender aan te sluiten kun je dan genoemde kabel van Multiplex gebruiken, natuurlijk moet dan de Gamebird (met hardwarebeveiliging) aan een andere USB poort "hangen"

Back