USB interface werkt niet.

Ik heb sinds kort XP op mijn computer, hiervoor had ik ME. Ik heb één probleempje, ik heb een universele USB interface, maar als ik die in de computer stop dan gaat XP zelf maar iets instaleren. Dit is een joystick die heet RCJ met maar één knuppel en werkt dus niet maar wel met de status OK. Voeg ik zelf een joystick toe dan staat er bij: niet verbonden. Hoe krijg ik daar de status OK te staan?

Werken andere usb apparaten wel ?

Instaleer de usb drivers voor uw moederbord.
Indien die joystick usb2 is, service Pack 1 of 2 ook instaleren.

Annuleer eens het installeren en installeer eerst de software die bijgeleverd is...

service pack 2 is trouwens dikke bagger zooi, niet installeren

onderbouw je mening over service pack 2... Draait al geruime tijd bij vele klanten van mij probleemloos, dus zomaar wat roepen gaat er bij mij NIET in.

Robert

Is bagger als je pjoeter al bagger was.. garbage in, garbage out.

Verse XP met sp2; fantastico.

Google maar eens wat op usb2.0 en sp2. Zult ge wel zien hoeveel problemen er daarmee zijn. En tjah, als het bij jullie gaat, prijs u gelukkig, zoals altijd met windows is er niet echt een lijn te trekken in het gedrag ervan ;)

Vroeger stonden alle poorten open in windhoos, nu met sp2 zitten veel poorten dicht en dat is even wennen, je moet dus een en ander met de hand open zetten.

Het scheelt in indergeval met de grote hoeveelheid packs die je krijgt, want die doen ook niet veel meer dan poorten dicht zetten.

gr Remco

Ik heb hem nog maar eens geconfigureerd en nu werkt alles goed, de eerste keer is er waarschijnlijk iets fout gegaan want één knuppel werkte wel maar mijn andere knuppel werkte heel abrupt als een soort aan en uit schakelaar, het was alles of niets. Ik vind het toch wennen dat XP, alles zit op een ander plekje maar misschien dat ik over een tijdje niets anders meer wil (Nu wil ik hem eigelijk meteen weer terug zetten op ME)

Back