V-Max probleem.

• Topicstarter Topicstarter Thijsbleeker
  • Startdatum Startdatum
T

Thijsbleeker

Guest
Hallo mensen,

Ik heb deze week een V-max gekocht. maar als ik opstijg draait hij alleen maar rondjes. de trim knop op de afstandsbediening goed ingesteld maar hij draait nogsteeds rondjes

weet iemand hoe dit komt?

Gr T

Hee hallo,

ik heb er gisteren ook eentje binnen gekregen en ik heb hetzelfde probleem, als wat jij vernoemd... iemand een oplossing?

Groet

Hoi,

Ik vermoed dat het deze heli is:

vmax.jpg

Die kan je inderdaad met en zonder gyro krijgen ...
Als het de versie zonder is, dan kan je dat maar op een manier corrigeren ... tegensturen !

Grtz,
Menno

idd die is het ja...

maar ik kan dus aan het branden van een lampje binnenin de heli zien of de giro nog werkt of niet... k zal dat strax eens gaan bekijken...

maar hoe kan het dan dat je de heli wel kunt 'stellen' door het knopje aan de rechterkant?... maar net niet ver genoeg kunt doordraaien zodat de heli stilhangt.

groet

Hoi,

waarschijnlijk heb je dus een helietje zonder gyro ... (giro is iets van de postbank ;) )

Dat rechtse wieltje wat je jan verstellen, ergelt dat de linker danwel de rechtermotor iets harder gaat draaien. Overigens is deze trimmogelijkheid niet erg nauwkeurig ... als je wat meer of minder gas geeft kan je weer opnieuw gaan trimmen :(

Gewoon lekker mee klooien, het is een goedkoop stukje speelgoed, meer niet :)

Overigens staat hier een wat uitgebreider draadje over dat helietje ...

max-z-x-power-heli-etje

Grtz,
Menno

Laatst bewerkt door een moderator:
Back