Hoi Johan,
Ik vermoedde al zoiets van de simba.
Een vleugel is meer dan een styrokern met een buitenhuid, de ligger, subligger , hechting en sandwich van de huid zijn zeer belangrijk. De grote kunst is het boeltje superstijf te hebben zonder dat het gewicht buitensporig word. Ik ben er zelf te weinig van op de hoogte om iemand te vertellen hoe de opbouw moet zijn om het geheel stevig genoeg te maken voor mijn toepassing zonder vele honderden grammen te zwaar uit te komen.
Ik had al 2 specialisten die F3s kisten bouwen die heel veel interesse tonen om mij te helpen, spijtig genoeg hebben de toestellen die ze maken geen V-staart.
De reden waarom ik zo blijf doordrammen op die v staart?
Ik rustte mijn salto uit met een turbine en dit gaf geen enkel probleem, intussen heb ik een ask 21 van 6M uitgerust met een turbine, door zijn grote formaat staat de turbine op 2 meter van het kielvlak. Bij de eerste startup van mijn 16 kg turbine smolt de gelcoat zo van het kielvlak af. Dit heb ik kunnen oplossen door een splitter te plaatsen die de uitlaatgassen in 2 splitst, maar dit heeft me wat stuwkracht gekost.
Bij hetgeen ik nu van plan ben staat de turbine op slechts 1 m van de staart, hebben de uitlaatgassen van de turbine +700°C (hoe kleiner de turbine hoe heter) en kan ik geen stuwkracht verliezen door aan mijn uitlaat te wijzigen.
Hopelijk wil valenta iets speciaals maken, aangezien je merendeel in gfk, voll cfk of cfk D-box specifiek kan bestellen heb ik er wel goede hoop in.
Grtz A
Ik vermoedde al zoiets van de simba.
Een vleugel is meer dan een styrokern met een buitenhuid, de ligger, subligger , hechting en sandwich van de huid zijn zeer belangrijk. De grote kunst is het boeltje superstijf te hebben zonder dat het gewicht buitensporig word. Ik ben er zelf te weinig van op de hoogte om iemand te vertellen hoe de opbouw moet zijn om het geheel stevig genoeg te maken voor mijn toepassing zonder vele honderden grammen te zwaar uit te komen.
Ik had al 2 specialisten die F3s kisten bouwen die heel veel interesse tonen om mij te helpen, spijtig genoeg hebben de toestellen die ze maken geen V-staart.
De reden waarom ik zo blijf doordrammen op die v staart?
Ik rustte mijn salto uit met een turbine en dit gaf geen enkel probleem, intussen heb ik een ask 21 van 6M uitgerust met een turbine, door zijn grote formaat staat de turbine op 2 meter van het kielvlak. Bij de eerste startup van mijn 16 kg turbine smolt de gelcoat zo van het kielvlak af. Dit heb ik kunnen oplossen door een splitter te plaatsen die de uitlaatgassen in 2 splitst, maar dit heeft me wat stuwkracht gekost.
Bij hetgeen ik nu van plan ben staat de turbine op slechts 1 m van de staart, hebben de uitlaatgassen van de turbine +700°C (hoe kleiner de turbine hoe heter) en kan ik geen stuwkracht verliezen door aan mijn uitlaat te wijzigen.
Hopelijk wil valenta iets speciaals maken, aangezien je merendeel in gfk, voll cfk of cfk D-box specifiek kan bestellen heb ik er wel goede hoop in.
Grtz A